InterContinental Nha Trang

Khánh Hòa
200 - 500 nhân viên
Nhà hàng / Khách sạn
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại InterContinental Nha Trang

Dịch vụ khách hàng
Hành chính
Buôn bán/ Kinh doanh

Việc làm InterContinental Nha Trang

Cập nhật 17/09/2025 13:12
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
InterContinental Nha Trang
NV Lễ Tân/ Guest Service Agent
InterContinental Nha Trang
40 việc làm 10 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 26/05/2025
Hạn nộp hồ sơ: 26/06/2025
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 2
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Thành Phố Nha Trang - Khánh Hòa

Mô tả công việc

Greets all guests at all times in a friendly and helpful manner and attempts to learn and use guest’s name at every opportunity

 Registers and rooms all arrivals according to established procedures

 Maintains intimate knowledge of departmental standards and procedures

 Performs check in, check out and room change procedures and ensures all data are entered completely into the hotel systems in accordance with reservation

 Maintains cashier float and ensures accurate daily report of all money received

 Cashes hotel guest’s personal and travelers checks and assists with currency exchange

 Keeps abreast of all modifications to accounting policies and procedures

 Responsible and attends to guest’s request of using the service of safety box at all times

 Knowledgeable of all special promotion procedures, for programs such as; Seasonal Packages, Frequent Flyers Programs, and also Intercontinental Hotels Group Loyalty programs.

 Attends to guest’s complaints, inquiries and requests, referees problems to supervisor/Assistant Manager if he/she unable to assist

 Is familiar with other Intercontinental Hotels and Resorts so that guest indicating any next destination on the registration card can be “sold” an onward booking to another InterContinental Hotels

 Does everything possible to ensure that the guests depart the hotel with a positive impression of hotel service

 Performs the audit balances and prepares all works for audit in an orderly fashion

 When on night shift, checks night report, prepare the morning report and prepare all necessary forms for the guest arrival

 Maintains comprehensive knowledge of standard reservation procedures including correct forms to use, how to read telex, e-mail, messages, and how to interpret availability sources within the reservation systems

 Maintains exemplary deportment standards of behavior and appearance and attitude as expected in a IHG Brand

 Takes personal interest and pride to ensure that the front desk work area is kept clean and in an orderly

 Endeavors to maintain the high standards of the hotel with particular regard to the importance of IHG Loyalty Program member and other VIP’s and with reference to hotel and to be a health or safety hazard

 Be responsible in keeping our property safe and secure, to participate in any hotel activity related to Fire Life safety.

 Perform any other duties which may be assigned by the management from time to time.

Quyền lợi được hưởng

- Competitive salary and service charge

- Bonus on holidays (New Year, Tet, Independence Day, ...)

- Social Security as per Labor Law

- Duty meal and uniform provided

- Annual Health Check

- Team building and Colleague Events as per IHG's activities

- Special Service Discount to all colleagues

Yêu cầu công việc

Required Skills –

• Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with others; demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.

• Able to read and write English

• Proficient in the use of Microsoft Office and Front Office System

Qualifications –

• High School or Vocational Certificate in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent

Experience –

• 1 year experience in guest / customer service, or an equivalent combination of education and experience.

Yêu cầu hồ sơ

As required after pass interview

Khu vực
Hết hạn ứng tuyển
Báo cáo

InterContinental Nha Trang
InterContinental Nha Trang Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
32-34 Trần Phú, Lộc Thọ, Nha Trang, Khánh Hòa

Tọa lạc ngay trung tâm “con đường vàng” Trần Phú của thành phố Nha Trang, InterContinental Nha Trang là khách sạn mới nhất thuộc chuỗi thương hiệu InterContinental® tại Việt Nam. Gồm 279 phòng nghỉ và 56 phòng suites đẳng cấp đều được thiết kế với ban công riêng biệt và yên tĩnh. Khách sạn tọa lạc dọc theo bờ biển hình bán nguyệt với tầm nhìn bao quát toàn bộ vinh Nha Trang xinh đẹp, nơi được bình chọn là một trong số những vịnh đẹp nhất thế giới bởi tạp chí “Travel + Leisure”.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 1946

Mission

  • Với hệ thống Internet tốc độ cao không dây, khách sẽ thoải mái chia sẻ những trải nghiệm của mình mọi lúc mọi nơi với người thân và bạn bè. Club InterContinental mang đến cho khách những lợi ích và dịch vụ độc nhất bao gồm check-in và check-out cho khách Club, trà chiều miễn phí, và phục vụ tất cả các đồ uống không cồn. Hệ thống nhà hàng và quầy bar phong cách của khách sạn sẽ mang đến cho thực khách những trải nghiệm ẩm thực với dấu ấn không thể nào quên.

Những nghề phổ biến tại InterContinental Nha Trang

Bạn làm việc tại InterContinental Nha Trang? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo InterContinental Nha Trang

InterContinental Nha Trang

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo