Việc làm Khách Sạn Grand Gold Hotel

Tìm thấy 5 việc làm đang tuyển dụng
Khách Sạn Grand Gold Hotel
Receptionist
Khách Sạn Grand Gold Hotel
12 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
Thông tin cơ bản
Mức lương: 8 - 12 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 09/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/09/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 2
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận 1 - TP HCM

Mô tả công việc

1. Greet and welcome guest of Building and Developer,
2. Master the profession, build regulations, understand the Building to guide, answer questions from residents, customers ... of the building, direct contact information to get information (if possible and allowed),
3. To be responsible for managing the lobby work such as: Answer the phone, transfer calls, receive messages, deliver letters and ensure that the recipient's address is correct, compose letters and parcels, arrange letter neatly and put it in the customer's mailbox, ensure that the reception area and the lobby are always clean, manage the Building Management's notices in the lobby,
4. Manage incoming and outgoing faxes, storage when requested,
5. Collect resident’s fees and pay them to the Project Accountant according to regulations (if any),
6. Keep contact information to coordinate, support departments into the building operation,
7. Always update and maintain all customer information (especially customer phone book) on the computer, accurately record customer signatures,
8. Always improve knowledge about handling emergency situations in the building according to the process,
9. Report directly the daily / weekly work of the Receptionist to the Direct Manager, Property Manager as prescribed.

Quyền lợi được hưởng

  • Môi trường chuyên nghiệp
  • Ngoài bảo hiểm theo Luật, còn có Gói bảo hiểm tai nạn 24/7
  • Có cơ hội thăng tiến trong công việc.

Yêu cầu công việc

  • High school degree or higher,
  • Hospitality / tourism/ reception services available
  • Proven work experience as a Receptionist, Customer Services or similar roles
  • Be impartial, progressive, highly responsible, Service awareness and good compliance, able to work in shifts.
  • Intermediate to advanced skills with Microsoft Office Suite (e.g. Word, Excel, Outlook)
  • Good listening, questioning and presentation skills. Know basic data analysis, able to write documents/ letters, read comprehension and properly implement the processes and related work instruction.
  • Excellence verbal communication English

Yêu cầu hồ sơ

Nộp CV online qua Hoteljob
Khu vực
Báo cáo

Khách Sạn Grand Gold Hotel
Khách Sạn Grand Gold Hotel Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Lô 1 - A2.2, đường Hoàng Sa, P. Thọ Quang, Q. Sơn Trà, Đà Nẵng, 550000, Việt Nam

GRAND GOLD HOTEL là khách sạn đẳng cấp 4 sao tọa lạc tại Lô 01 A2.2, đường Hoàng Sa, Q. Sơn Trà, TP. Đà Nẵng. Chỉ mất 10 phút đi bộ là đến bãi biển Mân Thái – Đà Nẵng; một trong những bãi biển đẹp nhất hành tinh theo tạp chí Forbes bình chọn. Khách sạn được thiết kế sang trọng, trang nhã nhưng không kém phần ấm áp; thật sự là một lựa chọn tuyệt vời cho quý khách gần xa khi đến tham quan và công tác tại thành phố Đà Nẵng xinh đẹp.

Những nghề phổ biến tại Khách Sạn Grand Gold Hotel

Bạn làm việc tại Khách Sạn Grand Gold Hotel? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Khách Sạn Grand Gold Hotel

Khách Sạn Grand Gold Hotel

Click để đánh giá