Việc làm Khách Sạn Grand Gold Hotel

Tìm thấy 5 việc làm đang tuyển dụng
Khách Sạn Grand Gold Hotel
[Melia Vinpearl Hải Phòng/Thanh Hóa] Nhân viên lễ tân (Receptionist)
Khách Sạn Grand Gold Hotel
12 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 12/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/08/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 4
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Hồng Bàng - Hải Phòng, Thành Phố Thanh Hóa - Thanh Hóa

Mô tả công việc

1. Greets all guests at all times in a friendly and helpful manner and attempts to learn and use guest’s name at every opportunity.

2. Registers and rooms all arrivals according to established procedures.

3. Maintains intimate knowledge of departmental standards and procedures.

4. Performs check in, check out and room change procedures and ensures all data are entered completely into the hotel systems in accordance with reservation.

5. Maintains cashier float and ensures accurate daily report of all money received.

6. Cashes hotel guest’s personal and travelers checks and assists with currency exchange.

7. Keeps abreast of all modifications to accounting policies and procedures.

8. Responsible and attends to guest’s request of using the service of safety box at all times.

9. Knowledgeable of all special promotion procedures, for programs such as; Seasonal Packages, Frequent Flyers Programs, and also Melia Hotels Group MAS membership programs.

10. Attends to guest’s complaints, inquiries and requests, referees problems to supervisor/Duty Manager if he/she unable to assist.

11. Be familiar with other Melia Hotels and Resorts so that guest indicating any next destination on the registration card can be “sold” an onward booking to another Melia Hotels.

12. Does everything possible to ensure that the guests depart the hotel with a positive impression of hotel service.

13. Performs the audit balances and prepares all works for audit in an orderly fashion.

14. When on night shift, checks night report, prepare the morning report and prepare all necessary forms for the guest arrival.

15. Maintains comprehensive knowledge of standard reservation procedures including correct forms to use, how to read telex, e-mail, messages, and how to interpret availability sources within the reservation systems.

16. Maintains exemplary deportment standards of behavior and appearance and attitude as expected in a Hotel Brand.

17. Takes personal interest and pride to ensure that the front desk work area is kept clean and in an orderly state at all times.

18. Endeavors to maintain the high standards of the hotel with particular regard to the importance of MAS member and other VIP’s and with reference to hotel and to be a health or safety hazard.

19. To handle the rebate, paid out /the account transferring.

Quyền lợi được hưởng

Attractive salary and benefits package.

Insurance: In addition to health insurance, social insurance, and unemployment insurance according to the Labor Law, employees are entitled to participate in the health insurance package under the Group regime.

Get special incentives when using high-class service systems of Vingroup Group, such as Vinpearl, Vinmec, Vinmart, and Vinschool, ...

13th month salary, and holidays.

To participate in any Training/Development schemes as recommended by senior management.

.....

Yêu cầu công việc

1. College Degree or above

2. English - Good level, written & spoken

3. At least 2 years in the hospitality industry in a similar position in a 5 star, deluxe hotel.

Yêu cầu hồ sơ

For further information, please contact: 0904 860 595 - Ms. Nga or 0369 428 388 (Ms. Huyen)

Or please kindly send your updated CV to email: nga.nguyen2(a còng)melia.com or huyen.pham(a còng)melia.com

Khu vực
Báo cáo

Khách Sạn Grand Gold Hotel
Khách Sạn Grand Gold Hotel Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Lô 1 - A2.2, đường Hoàng Sa, P. Thọ Quang, Q. Sơn Trà, Đà Nẵng, 550000, Việt Nam

GRAND GOLD HOTEL là khách sạn đẳng cấp 4 sao tọa lạc tại Lô 01 A2.2, đường Hoàng Sa, Q. Sơn Trà, TP. Đà Nẵng. Chỉ mất 10 phút đi bộ là đến bãi biển Mân Thái – Đà Nẵng; một trong những bãi biển đẹp nhất hành tinh theo tạp chí Forbes bình chọn. Khách sạn được thiết kế sang trọng, trang nhã nhưng không kém phần ấm áp; thật sự là một lựa chọn tuyệt vời cho quý khách gần xa khi đến tham quan và công tác tại thành phố Đà Nẵng xinh đẹp.

Những nghề phổ biến tại Khách Sạn Grand Gold Hotel

Bạn làm việc tại Khách Sạn Grand Gold Hotel? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Khách Sạn Grand Gold Hotel

Khách Sạn Grand Gold Hotel

Click để đánh giá