Mô tả công việc
• Monitors front office personnel to ensure guests receiving prompt, cordial attention and personal recognition
• Supervises the Front Office team to ensure optimum occupancy and average room rate for the purpose of maximizing revenue
• Monitors Front Office, and particularly Guest Relations personnel, to ensure Accor members and known repeat guests and other VIPs receive special attention and recognition
• Maintains inter-departmental relationships to ensure seamless customer service
• Inspects frequently for cleanliness and orderliness, the lobby, reception and cashier’s desk and, on a random basis, VIP rooms prior to arrival
• Knows system recovery procedures and trains the team in these procedures
• Maintains appropriate standards of conduct, dress, hygiene, uniforms, appearance and posture of departmental employees
• Conducts comprehensive monthly departmental meetings to include a review of procedures and events which warrants special handling and detailed information
• Communicates to the Rooms Division Manager or his delegate all information likely to be of interest to them such as the expected arrival and departure of VIPs and all other pertinent information
• Prepares efficient work schedule for all related departments, arranging holidays and vacation, taking into consideration project occupancy and forecasts and any large group movements, especially those with early or late arrivals or departures
• Works on manpower planning and management needs and the Department’s budget.
• Performs any other task assigned based on Novotel Danang Premier needs or requirements
Quyền lợi được hưởng
- 80% Service charge upon employment
- 13 Annual Leave/ year
- Insurance based on full basic salary
- Free Sun-care premium health insurance
- Meals, uniform included
- Free entrance to Sun Group's properties
- Opportunities for internal transfer among Accor properties
- Develop your talent through learning programs by Academy Accor.
Yêu cầu công việc
• 3 years of guest service / hotel experience with one year in a management capacity, or an equivalent combination of education and experience.
• Type and level of experience required may vary slightly based on size and complexity of operation
• Proficient in the use of Microsoft Office and OPERA
• Problem solving, reasoning, motivating, organizational and training abilities
• Strong leadership skill and communication skills
• Ability to manage complex relationships
Yêu cầu hồ sơ
Please send your CV to the recruiter and follow our fan-page Premier Danang Heartist Journey (https://www.facebook.com/tuyendungpremiervillagednresort)
Trải nghiệm Khách sạn boutique Manoir Des Arts, tòa nhà kiến Trúc Pháp cổ từ năm 1943, được đầu tư bởi Công ty Cổ Phần Du lịch và Dịch vụ Hải Phòng - HAIPHONG TOSERCO, mang đến sự thư giãn, tiện ích nhất tại trung tâm thành phố Hải Phòng.
Với 44 phòng lưu trú sang trọng, mang dấu ấn kiến trúc cổ điển châu Âu, nhà hàng Bonne Vie; 2 quầy bar trong nhà và ngoài trời, hồ bơi, café sân vườn, spa… tất cả được trau chuốt để đáp ứng tối đa nhu cầu của khách hàng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2006
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành