Mô tả công việc
- Manages day-to-day front office operations to ensure quality, and standards, and meet customer expectations.
- Develops goals and plans to prioritize and accomplish the work.
- Handles complaints, disputes, and conflicts to resolve issues.
- Manages staffing levels to meet guest service, operational, and financial objectives.
- Communicate with employees to align them with business objectives and recognize performance.
- Understands the department's financial impact on the overall property.
2. Supporting Management of the Front Desk Team:
- Utilizes interpersonal skills to lead, influence, and encourage the team.
- Builds trust, respect, and cooperation among team members.
- Serves as a role model and supervises all front office areas in the managers' absence.
3. Ensuring Exceptional Customer Service:
- Provides exceptional customer service to drive satisfaction and retention.
- Responds to and handle guest problems and complaints.
- Empower employees to deliver excellent customer service.
- Gathers customer feedback and focuses on continuous improvement.
4. Managing Projects and Policies:
- Implements customer recognition/service programs and ensures adherence.
- Trains staff and monitors adherence to credit policies and procedures.
- Supervises daily front desk operations and ensures policy compliance.
5. Supporting Human Resource Activities:
- Assists in employee development, coaching, and mentoring.
- Addresses employee feedback and concerns.
- Participates in the hiring and training of new employees.
- Supports employee discipline procedures.
Quyền lợi được hưởng
- Attractive Salary
- Open Career Path
- 60 days of full salary and social insurance coverage from the first day of work
- Enjoy the high monthly service charge
- Uniforms and meal provided throughout shift
- Professional, safe, youthful, and supportive environment
- Participate in training courses for international 5-star hotel standards
- Opportunities to travel abroad and accumulate experience in the field
- Periodic health check-ups, social insurance, and 24/7 accident insurance
- Luxurious birthday parties with beautiful gifts
- Team building activities and TakeCare culture
Yêu cầu công việc
- At least 2 years of experience is required
- Can start as soon as possible
- Able to work full-time
- Good communication skills in both Vietnamese and English
- Commit to work for at least 03 months
Yêu cầu hồ sơ
For contact, please call 024 3719 9000 - Ms. Phuong - Assistant Director of Human Resources
Trải nghiệm Khách sạn boutique Manoir Des Arts, tòa nhà kiến Trúc Pháp cổ từ năm 1943, được đầu tư bởi Công ty Cổ Phần Du lịch và Dịch vụ Hải Phòng - HAIPHONG TOSERCO, mang đến sự thư giãn, tiện ích nhất tại trung tâm thành phố Hải Phòng.
Với 44 phòng lưu trú sang trọng, mang dấu ấn kiến trúc cổ điển châu Âu, nhà hàng Bonne Vie; 2 quầy bar trong nhà và ngoài trời, hồ bơi, café sân vườn, spa… tất cả được trau chuốt để đáp ứng tối đa nhu cầu của khách hàng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2006
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành