Việc làm Khách Sạn Manoir Des Arts

Cập nhật 22/08/2024 11:52
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Khách Sạn Manoir Des Arts
Housekeeping Manager
Khách Sạn Manoir Des Arts
25 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 5
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 5
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trợ Lý, Thư Ký
Ngày đăng tuyển: 19/09/2024
Hạn nộp hồ sơ: 15/10/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận 1 - TP HCM

Mô tả công việc

Position Summary:

As an Assistant Executive Housekeeper at Hilton Saigon, you will work closely with the Head of Department to ensure the delivery of exceptional guest experiences and adherence to Hilton standards. You will be responsible for overseeing the Housekeeping department and ensuring that all tasks are performed to the highest standards.

Key Responsibilities:

- Support the Head of Department in recruiting, managing, training, and developing team members.

- Assist with setting departmental objectives, work schedules, budgets, policies, and procedures.

- Responsible for meeting departmental targets and managing budgets.

- Maintain financial awareness, make effective decisions, and lead by example with integrity and a focus on continuous improvement.

- Monitor appearance, standards, and performance of team members, emphasizing training and teamwork.

- Ensure appropriate staffing to meet business demands.

- Assign duties to supervisors and team members.

- Foster good relationships with all hotel departments and conduct monthly communication meetings in the absence of the Head of Department.

- Understand and enforce hotel emergency procedures, security protocols, and health and safety regulations.

- Ensure implementation and adherence to departmental procedures and standards.

- Stay informed about the hotel's services and facilities.

- Handle and maintain equipment, tools, keys, and supplies according to instructions.

- Report and follow up on maintenance issues and safety hazards.

- Manage lost and found procedures.

- Ensure high standards of cleanliness and order in all working areas.

- Promote environmental responsibility.

- Handle guest inquiries and complaints, using the MIR (Make It Right) process to resolve issues.

- Provide exceptional customer service with a professional and positive attitude.

- Anticipate guest needs before being asked.

- Adhere to Hilton’s grooming standards including uniform and personal hygiene.

- Manage guest requests efficiently and effectively.

- Resolve customer complaints to maintain high satisfaction levels.

- Assist in overseeing Housekeeping and Laundry operations.

- Aid in setting and achieving departmental targets and objectives.

- Ensure high operating standards in Housekeeping and Laundry align with hotel brand standards.

- Perform routine inspections of Housekeeping areas and report issues to the Executive Housekeeper.

- Ensure team members are knowledgeable about room categories and amenities and receive ongoing training.

- Address performance issues in compliance with company policies.

- Act as Deputy in the absence of the Executive Housekeeper.

- Attend training sessions and meetings as required.

- Perform any other reasonable tasks assigned by hotel management.

- Manage and oversee master keys in your possession.

Quyền lợi được hưởng

• Experience in a similar position at international 5 star property
Có kinh nghiệm ở vị trí tương tự ở khách sạn 5 sao quốc tế
• Relevant degree, in Management/Finance or related business discipline, from an academic institution;
Có bằng cấp liên quan đến Quản trị/Tài chính hoặc liên quan đến luật kinh doanh từ một cơ sở giáo dục;
• Experience in the hotel, leisure or retail sector in Accounts/Finance/Human Resources job;
Có kinh nghiệm về Kế toán/Tài chính/Nhân sự trong ngành khách sạn, giải trí hoặc bán lẻ;
• Experience with the PeopleSoft and Cadena system;
Có kinh nghiệm với hệ thống PeopleSoft và Cadena;

• Rigorous commitment to accuracy and detail.
Có cam kết nghiêm ngặt về độ chính xác và chi tiết;

Yêu cầu công việc

- Proven experience in a similar role within a high-end hotel environment.

- Strong leadership and team management skills.

- Excellent communication and interpersonal abilities.

- Sound knowledge of housekeeping operations and standards.

- Ability to handle multiple tasks and work under pressure.

Yêu cầu hồ sơ

Apply via hoteljob.vn 
Khu vực
Báo cáo
Khách Sạn Manoir Des Arts
Khách Sạn Manoir Des Arts Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
64 Điện Biên Phủ, Minh Khai, Quận Hồng Bàng, Hải Phòng

Trải nghiệm Khách sạn boutique Manoir Des Arts, tòa nhà kiến Trúc Pháp cổ từ năm 1943, được đầu tư bởi Công ty Cổ Phần Du lịch và Dịch vụ Hải Phòng - HAIPHONG TOSERCO, mang đến sự thư giãn, tiện ích nhất tại trung tâm thành phố Hải Phòng.
Với 44 phòng lưu trú sang trọng, mang dấu ấn kiến trúc cổ điển châu Âu, nhà hàng Bonne Vie; 2 quầy bar trong nhà và ngoài trời, hồ bơi, café sân vườn, spa… tất cả được trau chuốt để đáp ứng tối đa nhu cầu của khách hàng.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2006

Mission

Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành

Những nghề phổ biến tại Khách Sạn Manoir Des Arts

Bạn làm việc tại Khách Sạn Manoir Des Arts? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Khách Sạn Manoir Des Arts

Khách Sạn Manoir Des Arts

Click để đánh giá