The job holder is responsible for performing a variety of administrative activities including secretarial dutires, ordering of supplies, scheduling appointments and travel, responding to information requests, preparing reports as well as providing events and meeting support.
Key Accountabilities (1)
Administrative Support
- Schedule and manage meetings, calls, and other meetings
- Manage database files, store official documents, related papers, contracts and documents
- Arrange to print, scan or photocopy documents as required at the unit
- Prepare documents for meetings, business trips
- Welcoming, guiding experts and guests as assigned
- Enforce established internal policies, regulations and procedures within the organization
- Answer questions by phone, email or face-to-face - to the extent allowed
- Take notes in the meeting minutes, take notes on reminders of superiors
- Prepare meeting rooms, print documents (if any) before the official meeting takes place
- Store approved documents as assigned
Key Accountabilities (3)
Key Relationships - Direct Manager
Head of Division
Key Relationships - Direct Reports
Key Relationships - Internal Stakeholders
Assistants in Head of Divisions, BOD Office and Chairman Office
Key Relationships - External Stakeholders
Partners providing professional services, agencies and relevant authorities
Success Profile - Qualification and Experiences
- A Diploma certificate or higher in Finance, Banking, Economics, Business Administration, Management or a relevant discipline
- At least 3 years of experience in a similar role providing administrative support
- Strong organization skills and able to juggle multiple competing tasks / demands
- Able to work independently, exercise judgement and maintain confidentiality
- Proficient in MS Office (Powerpoint, Word, Excel, Outlook)
- Meticulous and pays attention to details
- English standard of proficiency as required for the role
KPMG là một trong những công ty cung cấp dịch vụ chuyên nghiệp lớn nhất tại Việt Nam, với văn phòng tại Hà Nội, Thành phố Hồ Chí Minh và Đà Nẵng. Thành lập từ năm 1994, công ty đã có hơn 28 năm kinh nghiệm, với hơn 8,000 khách hàng là các doanh nghiệp Đa Quốc gia, các doanh nghiệp Trong và Ngoài Nhà nước, doanh nghiệp Tư nhân, doanh nghiệp Start-up và doanh nghiệp Gia đình. KPMG hỗ trợ khách hàng với phương pháp tiếp cận đa chiều, kết hợp cùng kinh nghiệm và hiểu biết chuyên sâu trong ngành để vượt qua các thử thách và sẵn sàng nắm bắt cơ hội nằm trong 5 hoạt động chính thuộc quá trình kinh doanh, bao gồm Kiểm toán, Tư vấn Vận hành, Tư vấn Thương vụ, Tư vấn Thuế và Pháp lý.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia các Gói Bảo hiểm sức khỏe cao cấp
Các hoạt động ngoại khóa
- Thiền/Massage: Thứ 5 hàng tuần
- Câu lạc bộ thể thao: Bóng đá, Cầu lông, Bơi lội, Bóng rổ, Quần vợt
Lịch sử thành lập
- Năm 1994, KPMG Việt Nam được thành lập với 3 văn phòng đặt tại TP. Hồ Chí Minh, Hà Nội và Đà Nẵng.
- Năm 2017, KPMG là một trong số 100 công ty tốt nhất là việc của Thế giới; đứng ở vị trí thứ 12 và xếp thứ 2 trong Top các doanh nghiệp cung cấp dịch vụ chuyên nghiệp, đồng thời đứng ở đầu bảng trong Bảng xếp hạng các Nhà tuyển dụng hấp dẫn nhất thế giới bởi Universum.
- Năm 2019, KPMG Global đã có hơn 219 nghìn nhân viên, trong đó KPMG Việt Nam sở hữu hơn 1000 nhân viên. Mặc dù số lượng Kiểm toán viên hành nghề ở KPMG Việt Nam khiêm tốn so với 3 Big còn lại nhưng chất lượng dịch vụ mà KPMG mang tới cho khách hàng không hề kém cạnh.
Mission
Sứ mệnh của KPMG NEXT là truyền cảm hứng và trang bị cho công ty bạn các công cụ, ý tưởng và mạng lưới hỗ trợ để đạt được đích đến thành công.
Review KPMG DE Limited
Công ty đang có dự án phát triển nhiều về công nghệ mới
Trải qua kỳ apply intern cực kỳ tệ ở KPMG Phase 2
Quy trình của họ là một điểm cộng(GL)