Mô tả công việc
■Job Scope
In order to solve our clients' business problems, you will be providing smooth implementation support and proposing ongoing product utilization and workflows.
・Understand the essential needs of customers and plan and execute success plans (onboarding plans, schedules, etc.)
・Support smooth service implementation and operation (implementation meetings with contracting companies, etc.)
・Understand the approver, decision maker, and approval flow, and work autonomously to design scenarios up to the next renewal and reach a renewal agreement
Yêu cầu công việc
■Requirement
Must-haves:
・Uni grads
・25-35years old ,female
・Japanese N1 or Upper N2
・Over 3 years experience as IT communicator or PM or relevant positions
Better
・Experience in structurally breaking down customer work and proposing solutions
・Sales/consulting experience in the IT industry (BtoB SaaS sales, IT consultant, package implementation manager, etc.)
・Experience planning and promoting business improvement using IT
Mindset
Those who can proactively take on challenges with a growth mindset without limiting their own scope of work
・Those who can always think and drive from the customer or user's perspective
・Those who are interested in unknown areas and can create opportunities through proactive activities
・Those who can work with a strong sense of ownership
・Those who have high GRIT (ability to follow through) and can pursue results
■Why it’s good career for IT communicator candidates.
・Because it is our own product, we have the opportunity to propose new features based on customer requests.
・As a Vertical SaaS, we can pursue customer success by delving deeply into our customers' business issues.
・We can provide support as a medium- to long-term project aimed at solving our customers' business issues.
・Because we deploy products to all business areas within the industry as a Vertical SaaS, we can propose a wide range of products as a Customer Success professional, and we can get involved in improving our customers' business from multiple angles (ordering systems, core systems, etc.).
・Because we deploy products to all business areas within the industry as a Vertical SaaS, we can propose a wide range of solutions to our customers' deeper issues as a Customer Success professional, regardless of business area, which is a unique feature of Vertical SaaS.
・You can also pursue a career where you will eventually be responsible for account management for major customers as a Customer Success specialist.
Quyền lợi được hưởng
■Salary :
30 Mil Gross
■Working time: Mon - Fri: 9h00-18h00, Hybrid 1 tuần lên office 1 ngày thứ 6
■Other Benefits:
● Competitive salary package, including full insurance coverage. Annual performance review: twice/ year
● 13th-month salary Bonus
● Remote/ Hybrid working
● 18 days of leave: 12 days of annual leave, 6 days of New Year Leave
● Premium Healthcare Insurance Package starting from day one
Công ty TNHH thực phẩm LC Foods là một trong những đơn vị tiên phong cả nước trong việc mạnh dạn đầu tư đồng bộ dây chuyền sản xuất tiên tiến nhất từ Châu Âu, đảm bảo dây chuyền được vận hành tự động, khép kín. Nhà máy đã đạt chứng nhận HACCP Codex- Hệ thống phân tích những mối nguy và kiểm soát điểm tới hạn. Đây cũng là yêu cầu bắt buộc ở hầu hết các nước bao gồm Mỹ và Châu Âu trong lĩnh vực thực phẩm và đồ uống nhận diện, ngăn ngừa những mối nguy thực phẩm và thỏa mãn những yêu cầu luật định. Để tới được tay người tiêu dùng, các sản phẩm của LC Foods phải trải qua nhiều công đoạn lựa chọn nguyên liệu khắt khe từ những đối tác có uy tín trên thị trường và quy trình chế biến dưới sự giám sát nghiêm ngặt của các chuyên gia hàng đầu trong ngành thực phẩm.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
- Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
- Du lịch hàng năm
- Team building ngoài trời
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2019
Mission
-
Công ty TNHH Thực Phẩm LC Foods đã từng bước khẳng định vị thế trên thị trường, thể hiện qua sự tăng trưởng mạnh mẽ về sản lượng tiêu thụ bên cạnh việc đa dạng hóa về chủng loại sản phẩm, nhờ thấu hiểu nhu cầu tiêu dùng với mong muốn góp phần nâng cao sức khỏe cộng đồng.