Mô tả công việc
• Developing tools and methods for collecting data such as surveys, opinion polls or questionnaires
• Collecting and analyzing data to identify consumer trends
• Researching consumer opinions and marketing strategies and proposing adjustments to current strategies accordingly
• Creating graphic representations of data and translating complex research into easily readable content for stakeholders and other departments
• Preparing marketing proposals and presentations based on company needs
• Measuring consumer satisfaction with products or services
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary
- Free parking lot
- Company uniform
- 1 Meal per shift
Yêu cầu công việc
• Passionate about the media/marketing industry, content creation
• Dynamic, creative, updated with new trends in the online community, responsible for work
• Experience/knowledge of marketing is an advantage
• Computer proficient and extensive use in digital marketing applications/tools.
Yêu cầu hồ sơ
T.U.N.G Dining được chính thức thành lập vào ngày 21/12/2018, Nhà hàng T.U.N.G được lấy cảm hứng từ phong cách ẩm thực cao cấp với không gian được thiết kế đơn giản nhưng đầy tinh tế mang hơi hướng Bắc Âu. Nhà hàng được đặt theo tên riêng của Bếp trưởng - Hoàng Tùng, người đã có thời gian dài làm việc trong các nhà hàng Michelin tại Phần Lan và Đan Mạch. Đồng thời 4 chữ T - U - N - G thể hiện 4 yếu tố đặc trưng trong phong cách ẩm thực của nhà hàng bao gồm Twisted, Unique, Natural và Gastronamic, do đó nhà hàng đề cao giá trị sáng tạo, tính độc đáo, tự nhiên và phong cách ẩm thực cao cấp, chuyên nghiệp.