Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
- Work Location: Bien Hoa City
- Monthly Salary: 10M ~ 20M VND Gross
<Job Responsibilities>
・Communicating with the Accounting firm
・Contacting customers who have issued invoices to confirm payment and demand payment
・Managing the contract with customers
・Making reminders and confirming collections
・Organizing internal events
・Implementing legal procedures and documents of the company and foreigners
・Other tasks assigned by the Japanese General Manager
Yêu Cầu Công Việc
<Necessary Skill / Experience>
・Gender: Any, Females prefer
・Language: English Conversational Level (mainly for communication with the Thai office via email)
・Experience: Having more than 3 years of Accounting or HR experience in any industry
・Others:
+ Can use Excel
+ Someone who can carry out work by carefully and meticulously checking
<Preferable Skill / Experience>
・Japanese Conversational Level (N3)
・Having working experience in a Japanese company
・Having N2 Japanese certificate
NOTICE:
Only shortlisted candidates will be approached by RGF's consultant. Your resumes will be recorded in our system, and you will receive our Job Introduction Auto-email with suitable jobs in the coming time. Please check your email regularly to get our vacant job. Thanks so much!
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 25 - 27
- Lương: 10 Tr - 20 Tr VND
Thành lập vào 10/1959 - trải qua hơn 60 năm hình thành và phát triển - hiện nay NISHIO đã trở thành tập đoàn cho thuê thiết bị hàng đầu Nhật Bản và nằm trong top 8 trên toàn thế giới.
Tại Việt Nam, NISHIO RENT ALL VIETNAM được thành lập vào tháng 4 năm 2012. Cho đến nay đã khẳng định được vị thế của mình trên thị trường. Chúng tôi cung cấp dịch vụ cho thuê số 1 tại Việt Nam với kho thiết bị mới và tân tiến nhất như máy xúc, máy ủi, máy phát điện, cho thuê máy phát điện,.. Đội ngũ nhân viên chuyên nghiệp, nhiệt tình của chúng tôi rất hân hạnh được phục vụ bạn!