Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Key Responsibilities:
Project Management & Coordination:
- Lead the Project, ensuring clear communication between all stakeholders, including sales, technical support, production, and training teams.
- Coordinate with the Technical Coordinator to address technical bugs and new feature requests, ensuring issues are correctly tracked and resolved.
- Oversee the work of production and sales teams to update and maintain the experience library of new platform.
- Monitor the integration between different platform of Easia travel.
Technical Follow-Up:
- Evaluate and identify whether technical issues reported by sales teams are user errors, real bugs, or missing features.
- Design and manage the process for reporting bugs and feature requests
- Work closely with the Easia Technical Coordinator and project team to ensure timely resolution of technical issues.
Production & Content Management:
- Collaborate with Production Leader to monitor and update the production content across all destinations.
- Oversee the tracking and implementation of New Experience Requests and Experience Modifications
- Ensure consistency of content across destinations
Client Onboarding & Support:
- Develop and implement a clear Client Onboarding Procedure, including a Client Onboarding Request Form and detailed workflow
- Prepare checklists for sales teams to ensure all necessary steps are completed before onboarding new clients.
- Create and send template emails to announce the onboarding and activation of new client accounts.
- Maintain client relationships by ensuring ongoing support and regular communication for training and feedback.
Training & Communication:
- Ensure that internal teams (sales, production, reservation, contracting, project Team) and external stakeholders (hotels, suppliers) receive proper training on the new platform.
- Collect feedback from internal and external users to continuously improve the platform's performance and user experience.
- Consulting and validate guideline for internal process relate to new platform.
Reporting & Documentation:
- Ensure that all technical and production activities align with the overall business objectives and timeline.
- Monthly meeting with Country Directors and General director.
- Monthly update of the department report to Country Directors.
Manage the project team
- Manage project team in Vietnam
+ Weekly meeting with Team.
+ Review the workload of Vietnam team
+ Assign tasks to Vietnam team
+ Evaluate staff performance of the each member in Vietnam Team
- Supervise the project Team in other Destination (Thailand, Laos, Cambodia)
Yêu Cầu Công Việc
Key Skills:
- Strong project management skills, preferably with experience in software implementation or technical products.
- Excellent communication and coordination abilities across multiple teams and stakeholders.
- Experience with project management tools.
- Strong understanding of travel industry operations, especially in tour and product management.
- Problem-solving skills and a proactive approach to technical issues.
Qualifications:
- Bachelor’s degree in Project Management, IT or a related field.
- Experience in project management within the travel industry or software development.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Tại NTT DATA, chúng tôi cung cấp danh mục nâng cao về dịch vụ tư vấn, ứng dụng, quy trình kinh doanh, đám mây và cơ sở hạ tầng cho các doanh nghiệp và chính phủ trên toàn thế giới.
Đổi mới là nguyên tắc cốt lõi của NTT DATA. Chìa khóa của Sự đổi mới này là con người, con người mang ý tưởng, bí quyết và sự khéo léo vào công việc của mình mỗi ngày. Chúng tôi muốn thấy bạn ở trạng thái tốt nhất nên chúng tôi khuyến khích sự cân bằng lành mạnh giữa công việc và cuộc sống, giúp bạn phát triển vượt trội và giúp chúng tôi thực hiện một số dự án thú vị từ chuyển đổi kỹ thuật số đến chiến lược kinh doanh mới.
Chính sách bảo hiểm
- Đóng bảo hiểm sức khỏe cho 100% nhân viên cũng như người thân của cán bộ thuộc cấp quản lý trong công ty.
- Bảo hiểm tư nhân cao cấp với chiết khấu cho các thành viên trong gia đình.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch, teambuilding 2 lần/năm
- Các hoạt động thể thao, văn nghệ, khiêu vũ và dã ngoại
- Các hoạt động nội bộ, câu lạc bộ thể thao, xã hội, gym, yoga, bơi lội…
Lịch sử thành lập
- NTT DATA VDS được thành lập vào năm 2012
Mission
Đầu tiên và trên hết, chúng tôi đặt nhu cầu của khách hàng. Chúng tôi liên tục làm việc để hiểu doanh nghiệp của bạn và cố gắng giải quyết mọi mối quan tâm để làm bạn hài lòng. Chúng tôi cảm thấy có trách nhiệm đảm bảo sự thành công của bạn. Chúng tôi để nghĩa vụ này định hướng công việc và hướng dẫn hành động của chúng tôi..
Review NTT
Mới vô làm cũng ok, nói chung là giống các công ty tại Việt Nam thôi. Cũng không trễ lương, rạch ròi tiền bạc(rv)
Môi trường thoải mái, tốt bụng, lương bình thường, hành chính phức tạp
Môi trường tốt