Việc làm Olam Global Agri Việt Nam

Tìm thấy 4 việc làm đang tuyển dụng
Olam Global Agri Việt Nam
Marcom Lead - Trưởng Nhóm Marketing và Truyền Thông (Retail)
Olam Global Agri Việt Nam
29 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 02/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 02/08/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh
Tam Son International JSC is a member of the Openasia Group, a multi-industry investment group established in 1994 in Vietnam.
Established in 2005, Tam Son serves as a bridge between the elite class in Vietnam and global luxury brands, celebrating creativity and values deeply rooted in craftsmanship. With a reputation built overtime, Tam Son continually expands its brand portfolio, asserting a strong position in the fields of Fashion, Watches & Jewelry, Lifestyle and Beauty. Gradually, Tam Son evolves into a curator of premium experiences, honoring beauty and becoming our customers' companion to discover inspiration.
MarCom Lead is responsible for handling a wide range of projects and for the brand's communication and branding by serving them as the primary contact point and coordinator for all the local activities. providing suitable marketing and communication campaigns, and liaising between brand and internal resources to ensure the efficiency of outcomes. Main responsibilities include fashion brands and digital projects of the group Openasia and Tam Son.
1. Research market and communication trends as well as client's information
- Observe and capture market and communication trends, especially in related fields.
- Acquire understanding of the client's product or service, the market and its consumers - and understand their objectives in terms of sales, market share, brand awareness and positioning.
2. Act as a key contact point for the brand for management and execution
- Build strong, long-term client relationships and maintain frequent interaction.
- Develop a detailed project plan, monitor progress and provide end-to-end project management.
- Understand larger financial picture and the impacts of Marcom activities on client's overall performance.
- Manage client's expectations and interpret client's feedback for change or improvement.
3. Coordinate with other departments and team members
- Oversee various execution stages and ensure adequate resources to meet projects' deadlines, maximizing.
internal interests and external profits.
- Create organized and clear communications at all levels and across all departments.
- Develop team members by coaching, training, and identifying areas of growth.
4. Digital Project Manager
- MKT Automation Strategy and coordinator.
- Communication leader in brands development on e-commerce platforms or their own website.
5. Other tasks assigned by the line manager
- Deliver reports, analysis, and other tasks as requested.1. Core Competencies
- Organized and detail-oriented
- Creative thinking, good communication, and motivation
- Teamwork and responsibility
2. Skills
- Excellent communication and presentation skills, both verbal and in writing (Both Vietnamese and
English)
- Desk research and analysis skills
- Fluency in both verbal and written English is preferred
3. Knowledge & Qualification
- Experience: With at least 5 years of marketing communications experiences
- Education: BA degree in Communications, Advertising, Business, Marketing or related disciplines
- Knowledge: High-end product market, Experience in building marketing strategies in all aspects (branding,
products, distribution...)Thưởng
Year-end bonus, Annual salary review
Chăm sóc sức khoẻ
Health insurance for yourself
Hoạt động nhóm
Training, Coaching, Birthday, Year-end party, etc.
Khu vực
Báo cáo

Olam Global Agri Việt Nam
Olam Global Agri Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:

Olam Agri là công ty có hơn 33 năm kinh nghiệm trong lĩnh vực kinh doanh nông sản, thực phẩm, thức ăn chăn nuôi và sợi toàn cầu, sở hữu chuyên môn chế biến và hiểu biết sâu sắc về thị trường. Ghi dấu ấn mạnh mẽ tại các thị trường mới nổi với tốc độ tăng trưởng cao và thế mạnh ở các sản phẩm từ ngũ cốc, hạt có dầu, thức ăn chăn nuôi, protein, gạo, dầu ăn, ngũ cốc và các loại hạt đặc sản, bông, sản phẩm gỗ, cao su và dịch vụ tài chính hàng hóa. Olam Agri nằm ở trung tâm của dòng chảy thực phẩm và nông sản toàn cầu với hơn 40 triệu tấn hàng hóa được giao dịch hàng năm. Tập trung thay đổi hướng sản xuất lương thực, thức ăn chăn nuôi, chất xơ theo hướng bền vững hơn, công ty hướng tới tạo ra giá trị cho khách hàng, giúp cộng đồng nông dân phát triển thịnh vượng, bền vững và hướng tới một tương lai an toàn thực phẩm.   Olam Agri là công ty con thuộc sở hữu hoàn toàn của Tập đoàn Olam. Để biết thêm thông tin về chúng tôi có thể được tìm thấy tại

Những nghề phổ biến tại Olam Global Agri Việt Nam

Bạn làm việc tại Olam Global Agri Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Olam Global Agri Việt Nam

Olam Global Agri Việt Nam

Click để đánh giá