Việc làm Sharework

Cập nhật 08/10/2024 14:36
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Sharework Corporation
Customer Services Officer (Team Leader role) / Chuyên viên Dịch vụ Khách hàng (vai trò Trưởng nhóm)
Sharework 2.0★
1 đánh giá 13 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng nhóm / Giám sát
Ngày đăng tuyển: 10/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 19/01/2025
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 3 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Customer Services:

  • Warmly welcome customers in person or via telephone.
  • Provide high-quality customer service by addressing inquiries professionally.
  • Handle operations services (insurance proposals, premium collection, policy services, etc.) efficiently and within agreed service standards.
  • Collaborate with the Head Office Operations Team to ensure smooth and effective service delivery.
  • Work across departments / functions for solution to ensure the complaint solved.
  • Review to ensure all complaints from Customers are solved precisely, suitably & follow closely with Company process/ regulation.
  • Ensure all complaints’ documents are stored/uploaded fully, compiled with internal and external government regulations.

Team Management:

  • Lead and supervise CS/SS staff at the sales office and assigned GA branches, ensuring effective performance and adherence to company guidelines.
  • Support team members with daily tasks and provide necessary training to maintain high service standards.
  • Ensure compliance with company policies and oversee service quality at all levels.

Agency Admin Support:

  • Assist in managing documents related to agents (FC/UM/DM applications, etc.).
  • Handle promotional gifts distribution, storage, and reporting as per company procedures.

Premium Control:

  • Manage distribution and reporting of Premium Receipt Books to agents, coordinating audits with the Premium Control and Sales teams.
  • Handle petty cash, expense claims, and reporting to the Finance Department.

Office Administration:

  • Oversee office supplies, assets, and facilities management.
  • Answer calls and perform general reception tasks.
  • Maintain office cleanliness, handle first-aid supplies, and report damages.

Other Tasks:

  • Collaborate with the sales team to ensure efficient CS operations.
  • Suggest process improvements to enhance service quality and reduce paperwork.
  • Ensure timely distribution of all correspondence.

Benefits

  • Competitive salary (100% salary during probation).
  • Bonus: 13th-month salary and the performance-based bonus of up to 30% of the total annual package.
  • Full social insurance, personal accidental & health care insurance, group life insurance (death and dismemberment).
  • Provide an advanced Health Medical pre-check-up from the 1st week of your probation.
  • Gifts for new comers and on special occasions
  • Modern facilities in the spacious office
  • 15 Annual leaves.

Yêu Cầu Công Việc

  • Graduated University/ College.
  • At least 3 years of solid experience in customer service (CS) or managing CS processes at the frontline, specifically within the life insurance or financial industry.
  • Proven experience in managing, supervising, or leading a customer service team, with a strong track record of team performance and service quality.
  • Exceptional customer service expertise, particularly in handling frontline interactions, ensuring high levels of client satisfaction.
  • Demonstrated accuracy, thoroughness, and the ability to maintain an organized workflow.
  • Excellent verbal and written communication.
  • Adaptable and eager to learn in a dynamic environment.
  • Positive, team-oriented, and customer-focused mindset.
  • Proficient in MS Office; English is a plus.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
14th Floor, 81-85 Ham Nghi Street, District 1, Ho Chi Minh City

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Độ tuổi: 25 - 40
  • Lương: Cạnh tranh

Video Tuyển Dụng

Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

Công ty hàng đầu về Dịch vụ CNTT, BPO và Giải pháp kỹ thuật số

SHAREWORK là một công ty Gia công quy trình kinh doanh và Phát triển phần mềm (BPO) đang mở rộng nhanh chóng và có độ tin cậy cao có trụ sở tại Việt Nam. Với hơn 18 năm kinh nghiệm trong ngành CNTT, đội ngũ lãnh đạo tài năng của chúng tôi cung cấp các dịch vụ CNTT và BPO, giải pháp chuyển đổi kỹ thuật số và nhân tài CNTT đặc biệt với tiêu chuẩn đẳng cấp thế giới cho các tập đoàn lớn trên khắp Hoa Kỳ, Đức, Nhật Bản và các nước Châu Âu khác. các quốc gia. Mục tiêu của chúng tôi là trở thành công ty gia công phần mềm hàng đầu thế giới trong vòng 5 năm tới.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2010

Mission

Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành


Review Sharework

2.0
1 review

13/01/2020
Nhân viên/ Officer tại Hồ Chí Minh

Công ty chỉ làm dự án to to, dự án nhỏ không làm. Làm hơn 12 tiếng 1 ngày khá áp lực(rv)

Những nghề phổ biến tại Sharework

Bạn làm việc tại Sharework? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Sharework

Sharework

Click để đánh giá