Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Objective of role:
In this role, you’ll drive the marketing efforts through data analysis and strategic insights. You should be familiar with advanced customer segmentation, will analyze market trends, customer behaviors, and campaign performance to provide actionable recommendations that enhance our marketing strategies and drive business growth; Working closely with all departments to provide insight and actions plan.
Detailed responsibilities/accountabilities
Analysis and planning:
- Data Analysis: Collect, analyze, and interpret data from various sources, including market research, sales data, and digital marketing metrics.
- Market Research: Conduct thorough market research to identify opportunities, understand market trends, and evaluate competitor activities.
- Campaign Performance: Analyze the performance of marketing campaigns, identifying areas for improvement and providing recommendations for optimization.
- Customer Insights: Analyze customer behavior and segmentation to understand preferences, purchasing patterns, and lifetime value.
- Collaborative Projects: Work closely with cross-functional, to align marketing strategies with overall Marketing objectives.
- Trend Analysis: Stay up-to-date with industry trends and emerging technologies to identify new marketing opportunities and ensure the company remains competitive.
- Budget Management: Assist in the update and monitoring of marketing budgets.
Report
- Monitor daily trends in campaign performance and proactively address underlying causes of trends.
- Set KPIs to measure campaign results, drive insights and recommendations and communicate these clearly and accurately back to the business, helping to inform business decisions and future campaigns iterations.
- Develop and maintain regular reports and dashboards to track key performance indicators (KPIs) and provide insights to the marketing team and senior management.
Yêu Cầu Công Việc
Requirements
- Bachelor’s Degree required 1-3 years of experience in data analyst, CRM, Loyalty or related fields.
- Experience in Marketing analyst, data-driven marketing, analytics, and digital transformation.
- Proficient in data analysis tools such as Excel, GA, SQL, Python, Power BI & English communication
- Excellent planning and analytical skills.
- Ability to work in a fast-paced setting under tight deadlines.
- Highly organized with experience of balancing multiple projects.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 27 - 35
- Lương: Cạnh tranh
SHYNH GROUP là tập đoàn Thẩm mỹ và Làm đẹp hàng đầu Việt Nam. Sau 8 năm phát triển, SHYNH GROUP đang từng bước lớn mạnh và khẳng định giá trị doanh nghiệp với 8 thương hiệu được thành lập: Shynh House, Shynh Premium, Shynh Beauty, Shynh Beauty Showroom & Spa, Shynh Beauty Showroom & Spa Luxury, Shynh Academy và Shynh Design & Decor cùng SHYNH COMMUNICATION.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
- Teambuilding
- Hoạt động thể thao
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 2013
Mission
- SHYNH GROUP là tập đoàn Thẩm mỹ và Làm đẹp hàng đầu Việt Nam. Sau 7 năm phát triển, SHYNH GROUP đang từng bước lớn mạnh và khẳng định giá trị doanh nghiệp với 8 thương hiệu được thành lập: Shynh House, Shynh Premium, Shynh Beauty, Shynh Beauty Showroom & Spa, Shynh Beauty Showroom & Spa Luxury, Shynh Academy và Shynh Design & Decor cùng SHYNH COMMUNICATION.