Các Phúc Lợi Dành Cho Bạn
Mô Tả Công Việc
Trainer is responsible for assisting in planning, developing, implementing, and evaluating training and development programs in organizations.
SCOPE OF WORK / RESPONSIBLITIES
1. Instructional design
- Assist in the training needs analysis process, exposed to Operation work to execute TNA
- Propose course content and/or modification when necessary
- Plan, organize and implement a range of training activities.
- Search for the external training vendors or trainers in order to deliver adequate, effective training programs and courses.
- Design course content after TNA, making presentation slide to assist the training process
2. Manage training courses
- Coordinate with Admin Dept. to make necessary logistics preparation for training (room, facilities, equipment, stationaries, tea break, etc.).
- Facilitate training sessions by leading group discussion or role-playing activities; assist foreign trainers if needed.
- Make an announcement and send invitation letters to employees.
- Check employee’s registration and attendance and ensure that accurate and useful records are kept for future uses (promotion or discipline).
- Train new hires and conduct orientation, manage data as instructed.
- Manage training schedule as well as making induction yearly plan, manage end to end induction process.
- Monitor induction program quality for all types of people eligible to attend an induction course.
3. Evaluate training courses
- Responsible for assisting the supervision staff including the performance management, training, and assigning mentors.
- Conduct tests to support the evaluation of their performance and report to higher management.
4. Rules and Regulations
- Follow all working procedures, the company’s policies, rules and regulations.
- Check, monitor, remind and guide subordinates to follow the rules and regulations.
5. Other duties
- Cooperate with other Depts. to support and take part in organizing the annual events.
- Other tasks or responsibilities as assigned by Line Manager
Yêu Cầu Công Việc
- Training
- Communication
- Knowledge-Professional
- Planning and Organizing work
Skills:
- Good knowledge of spoken and written English
- Computer literate: Word, Excel, PowerPoint, Outlook, and Internet.
- Strong communication skills, especially public speaking and presentation.
- Good problem-solving skills.
- Strong time management and teamwork skills.
- Have a polite, tactful, and friendly attitude.
Knowledge & Qualification:
- University degree.
- Minimum 02 year of training experience.
- Experience in Retail or Fashion is an advantage
Công ty Cổ phần Quốc tế Tâm Sơn là thành viên của Tập đoàn Openasia. Tam Sơn ban đầu được thành lập vào năm 2005 với sứ mệnh đưa các thương hiệu thời trang cao cấp toàn cầu đến Việt Nam. Kể từ đó, chúng tôi đã mở rộng danh mục đầu tư của mình ra ngoài thời trang và sang nhiều lĩnh vực xa xỉ khác nhau bao gồm đồng hồ, trang sức và các thương hiệu công nghệ nghe nhìn bao gồm Patek Philippe, Hermès, Vacheron Constantin, Piaget, Chopard, Bottega Veneta, Saint Laurent, Hugo Boss, Kenzo, Bang & Olufsen. Tam Sơn hiện đang vận hành mạng lưới 20 cửa hàng tại cả Hà Nội và TP. Công ty đóng một vai trò quan trọng trong sự phát triển của Openasia Group. Từ thời trang đến các lĩnh vực xa xỉ khác, Tâm Sơn đã đạt được vị trí hàng đầu trong ngành công nghiệp xa xỉ của Việt Nam bằng cách cung cấp các tiêu chuẩn khắt khe về sự xuất sắc chuyên nghiệp, cam kết mạnh mẽ về giá trị cốt lõi của thương hiệu và mối quan hệ lâu dài với khách hàng.