Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Report to Sales Manager
Company Overview: We are a leading manufacturer and exporter specializing in high-quality furniture, handicraft storage and décor ceramic, serving international retail customers. Our commitment to excellence in design, quality and customer satisfaction drives everything we do.
Position Overview: As a Sales Coordinator, you will play a pivotal role in our sales operations, acting as the bridge between our customers and our production team. You will be responsible for managing sample requests, tracking production statuses, and ensuring seamless communication with customers throughout the entire
order process. Additionally, you will support our Account Managers and be entrusted with tasks that
contribute to the smooth execution of customer orders.
Key Responsibilities:
- Sample and Production Management:
- Request and follow up on sample quality and schedule, and send samples to customers.
- Prepare samples for customer testing and ensure all necessary documentation is in place.
- Coordinate pre-production meetings, ensuring customer requirements are clearly
communicated to all relevant departments. - Request mass production based on customer orders and follow up production schedules to
ensure deadlines are met.
- Customer Communication and Support:
- Maintain daily communication with customers regarding sample and order statuses.
- Follow up with relevant departments to address and resolve customer complaints.
- Key in customer forms and necessary paperwork accurately and promptly.
- Alert the Sales Manager immediately if there are risks related to timelines, quality,
or budget that could impact customer satisfaction.
- Sales and Administrative Support:
- Assist Account Managers in preparing researches, quotations, presentations, photo offers, and meeting materials.
- Develop the capability to manage and nurture customer accounts independently, acting as a key point of contact for select accounts.
- Ensure that the sample area is neat, organized, and tidy at all times.
- Complete reports and other administrative tasks as requested by the Sales Manager.
Yêu Cầu Công Việc
Qualifications:
- Proven experience in a sales coordination or customer service role, preferably in furniture, handicraft
or home décor industries. - Strong organizational skills with the ability to manage multiple tasks concurrently.
- Excellent verbal and written communication skills in English.
- Proficiency in MS Office Suite and ERP software
- Ability to thrive in a fast-paced environment and adapt to changing priorities.
- A proactive approach to problem-solving and a commitment to customer satisfaction.
- Bachelor’s degree in International Business Administration, Marketing, or a related field preferred.
- Recent graduates or candidates with over 2 years of experience in a similar position.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Trường THCS Và THPT Đinh Thiện Lý được thành lập vào năm 2008 với mục tiêu trở thành một ngôi trường hội nhập quốc tế, đổi mới sáng tạo, mang đến hình mẫu giáo dục cho Việt Nam, ươm mầm những công dân tài năng góp phần phục vụ xã hội.
Sáu giá trị cốt lõi “Vượt trội, Trách nhiệm, Tôn trọng, Trung thực, Phục vụ, Cân bằng” là định hướng giáo dục quan trọng, qua đó thiết lập nên những lý tưởng và mục tiêu cao cả cho sự phát triển của nhà trường.
Sau 15 năm xây dựng và phát triển, với đội ngũ giáo viên giỏi, có chuyên môn cao, cùng với các chương trình giáo dục của nhà trường, trang thiết bị hiện đại, môi trường giảng dạy và học tập phong phú, LSTS được đánh giá là một trong những ngôi trường tiên phong về đổi mới của ngành giáo dục Việt Nam và đã góp phần đào tạo nên các thế hệ công dân toàn cầu cho đất nước.
Trên hành trình đầy khát vọng này, nhà trường đầu tư hơn nữa cho cơ sở hạ tầng, mở rộng quy mô và tăng chỉ tiêu tuyển sinh. Vì vậy, chúng tôi mong muốn tiếp tục chào đón những thành viên mới có cùng đam mê, hoài bão, khát vọng tiếp tục thăng tiến trong nghề nghiệp và có những đóng góp tích cực cho giáo dục trên hành trình này.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm cao cấp
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2008
Mission
Mang đến cho học sinh một chương trình giáo dục toàn diện và đầy thử thách nhằm chuẩn bị hành trang cho các em bước vào một thế giới luôn thay đổi, đồng thời phát triển khả năng học tập suốt đời để giúp các em sẵn sàng đảm nhận những trọng trách và đáp ứng được những kỳ vọng đối với thế hệ công dân toàn cầu.