Mô tả công việc
• Developing tools and methods for collecting data such as surveys, opinion polls or questionnaires
• Collecting and analyzing data to identify consumer trends
• Researching consumer opinions and marketing strategies and proposing adjustments to current strategies accordingly
• Creating graphic representations of data and translating complex research into easily readable content for stakeholders and other departments
• Preparing marketing proposals and presentations based on company needs
• Measuring consumer satisfaction with products or services
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary
- Free parking lot
- Company uniform
- 1 Meal per shift
Yêu cầu công việc
• Passionate about the media/marketing industry, content creation
• Dynamic, creative, updated with new trends in the online community, responsible for work
• Experience/knowledge of marketing is an advantage
• Computer proficient and extensive use in digital marketing applications/tools.
Yêu cầu hồ sơ
Công ty Cổ Phần Việt Brother thành lập ngày 30/11/2003, hoạt động trong lĩnh vực thời trang nam, nữ, trẻ em, là thương hiệu thời trang Việt Brothers - Made In Việt Nam đem đến vẻ đẹp hiện đại, sự tự tin, cá tính cho khách hàng của mình đến nay đã được 19 năm. Những người xây dựng thương hiệu Việt Brothers là anh em với nhau, cùng mang dòng máu Việt Nam và mang trên mình khát khao cháy bỏng tình yêu thời trang, tình yêu dân tộc Việt Nam.
Review Việt Brothers
Về con người: mình vẫn luôn đánh giá nhân sự baemin có tư duy tốt(RV)
Công ty có nhiều chính sách hỗ trợ phát triển sự nghiệp cho nhân viên(RV)
Work life balance, đồng nghiệp và sếp luôn tạo điều kiện tốt (RV)