Mô tả công việc
Overview:
We are seeking a dynamic and enthusiastic Customer Service & Sales Executive to join our team. You will play a crucial role in providing excellent customer service, effective consulting, and sales through online and telephone channels.
Responsibilities:
Online Consulting:
Promote sales through consulting and recommending suitable products.
Interact with customers through online channels such as live chat, email, and social media.
Provide detailed information about the company&039;s products and services.
Address customer inquiries and resolve issues effectively.
Telesales:
Make outbound calls to reach potential customers.
Successfully close sales transactions.
Handle customer objections and questions.
Introduce the company&039;s products and services in an engaging and persuasive manner.
Customer Service:
Receive and handle customer requests, complaints, and feedback.
Provide support and solutions to customer problems.
Ensure customer satisfaction and maintain positive relationships.
Utilizing AI Skills and Chatbots:
Use AI tools and chatbots to automate tasks and improve work efficiency.
Interact with customers through chatbots and provide basic support.
Analyze data from chatbots to improve customer experience.
Yêu cầu công việc
Requirements:
Proficient in using office computer tools.
Ability to work independently and as part of a team.
Bachelor&039;s or Associate&039;s degree in business, marketing, or customer service- related fields.
Excellent communication and presentation skills.
Be willing to work overtime when necessary to meet customer needs.
Passion for providing high- quality customer service.
Experience in sales or customer service.
Strong problem- solving and quick thinking abilities.
Key Competencies:
Effective consulting and sales skills.
Ability to solve problems and handle situations quickly.
Passion for providing high- quality customer service.
Ability to multitask and manage time effectively.
Excellent communication and persuasion skills.
Quyền lợi
Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-27 03:00:03
Thành lập từ năm 1955, YCH Group là một tập đoàn dẫn đầu trong việc cung cấp dịch vụ quản lý chuỗi cung ứng trọn gói và là đối tác về logistics cho một số công ty lớn trong lĩnh vực kỹ thuật cao/ điện tử, hóa chất/ chăm sóc sức khỏe và công nghiệp hàng tiêu dùng trên thế giới.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm xã hội, BH Y tế,
- BH thất nghiệp theo luật định.
- Bảo hiểm sức khỏe 24/7;
- Bảo hiểm tai nạn 24/24;
Các hoạt động ngoại khóa
- Team Building
- Du lịch hàng năm
- Party
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 1955, YCH Group là đối tác chuỗi cung ứng tích hợp đầu cuối hàng đầu cho một số MNC lớn nhất thế giới và các công ty tăng trưởng đầy tham vọng, bao gồm Dell, Motorola, Samsung, LG, Exxon Mobil, Unilever, LVMH và Royal FrieslandCampina
Mission
Tập trung vào việc nâng cao năng suất và tính bền vững cho khách hàng, bộ giải pháp độc quyền đã giành giải thưởng của YCH là những giải pháp tốt nhất trong các cụm ngành từ tiêu dùng và điện tử đến hóa chất và chăm sóc sức khỏe. Là người ủng hộ mạnh mẽ sự đổi mới, YCH được công nhận với cách tiếp cận 7PLTM trong việc tích hợp liền mạch chiến lược chuỗi cung ứng với quá trình thực thi.
Review YCH-Protrade
Người tốt, không có nhiều tiến bộ.
Văn phòng nhỏ, nhịp độ nhanh, quy trình hợp lý. Ban quản lý cần cung cấp đào tạo.
YCH - Đồng nghiệp vui vẻ, nhưng sếp quản lý quá chặt chẽ, lương thấp.