The Position
OPSWAT is looking for a QA Analyst to join our CRM Platform team. In this role you will be responsible for developing test cases and procedures, testing the features and functionalities in our Salesforce platform and other go to market tech stacks, work with other team members to resolve defects, and coordinate sign off with business users before production deployment.
The ideal candidate should have a strong in root cause analysis as well as an understanding on working in an agile and sprint environment. This position is based in our Ho Chi Minh City office and work with peers around the globe.
What You Will Be Doing
- Conduct end-to-end testing of Salesforce solutions, including configuration and customization.
- Design and Execute test cases using Salesforce testing tools and frameworks.
- Define testing standards and develop well-structured, maintainable, and easy-to-understand test scripts and documentation.
- Participate in scrum meetings, analyze assigned user stories, identify/resolve gaps in functional user stories/business requirements.
- Collaborate with business stakeholders from Go to Market teams to conduct User Acceptance Testing (UAT) pre-deployment and ensure all requirements are met.
- Document and report defects, and work with administrators / analysts to resolve them.
- A Minimum of 2 year QA experience in Salesforce CRM platform
- Experience working with Marketing Ops, Sales Ops, Customer Support Ops, FP&A would be ideal
- Knowledge of Testing/Planning Tools/Testing Practices
- Experience with third-party application integrations (i.e. HubSpot, ZoomInfo, Customer Portal, Bamboo, NetSuite)
- Experience working in an Agile and Sprint environment
- Experience with JIRA or Other Defect Tracking Software
- Detail oriented and strong organization skills
Recruiting Agencies: we do not accept unsolicited resumes from third party agencies for any of our open positions. To submit resumes for our jobs, there must be a recruiting contract approved by our legal team and endorsed by both parties. We are currently not accepting additional 3rd party agencies at this time.
Thành lập từ năm 1955, YCH Group là một tập đoàn dẫn đầu trong việc cung cấp dịch vụ quản lý chuỗi cung ứng trọn gói và là đối tác về logistics cho một số công ty lớn trong lĩnh vực kỹ thuật cao/ điện tử, hóa chất/ chăm sóc sức khỏe và công nghiệp hàng tiêu dùng trên thế giới.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm xã hội, BH Y tế,
- BH thất nghiệp theo luật định.
- Bảo hiểm sức khỏe 24/7;
- Bảo hiểm tai nạn 24/24;
Các hoạt động ngoại khóa
- Team Building
- Du lịch hàng năm
- Party
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 1955, YCH Group là đối tác chuỗi cung ứng tích hợp đầu cuối hàng đầu cho một số MNC lớn nhất thế giới và các công ty tăng trưởng đầy tham vọng, bao gồm Dell, Motorola, Samsung, LG, Exxon Mobil, Unilever, LVMH và Royal FrieslandCampina
Mission
Tập trung vào việc nâng cao năng suất và tính bền vững cho khách hàng, bộ giải pháp độc quyền đã giành giải thưởng của YCH là những giải pháp tốt nhất trong các cụm ngành từ tiêu dùng và điện tử đến hóa chất và chăm sóc sức khỏe. Là người ủng hộ mạnh mẽ sự đổi mới, YCH được công nhận với cách tiếp cận 7PLTM trong việc tích hợp liền mạch chiến lược chuỗi cung ứng với quá trình thực thi.
Review YCH-Protrade
Người tốt, không có nhiều tiến bộ.
Văn phòng nhỏ, nhịp độ nhanh, quy trình hợp lý. Ban quản lý cần cung cấp đào tạo.
YCH - Đồng nghiệp vui vẻ, nhưng sếp quản lý quá chặt chẽ, lương thấp.