Mô tả công việc
1. HR - Calculate salary, insurance of employees, PIT for expatriates; - Make Labor Contract.
2. Basic accounting: - Control Due date of AR and AP Invoice, follow up payment of customer and suppliers; make monthly Overdue debt report. - Manage Bank Account and bank transactions; - Input PO into SBO system;
3. Administration responsibilities: - In charge of keeping Company’s seal/ stamps; - Hotel, air ticket booking when being requested; - Company cars management and arrangement; - In charge of ordering and stock checking of stationery, office facilitiesand technical equipment to ensure the quantity is always available; - Follow up supplier contracts; - Prepare visa, resident card and work permit for expatriates; - Support for company events (if any).
4. Reception responsibilities: - Guest receiving; - Telephone receiving and answering; - Correspondence/ Documentation in - out;
5. Other office works as assigned by the company.
Yêu cầu công việc
Education level:Uni
Language:English fluency
No. of experienced year: At least 2 years experiences in HR and Administration
field.
Key experience:
Must
- Time management
- Negotiation skill
- Good knowledge about Labor law and social insurance law.
Quyền lợi được hưởng
■Working time
Mon-Fri:8:00~17:00
■Working conditions/Benefits :
- Working period: 8 months
From Dec. 02, 2024 To Aug. 1,2025
- Bonus: Depends on sales result at the end of year
- Attractive allowance: insurance for children and/or personal development package: 6MVND/year
- Company bus from Hanoi Centre, or transportation allowance.
- Annual company trip, Team building.
- Social Insurance payment follows Vietnamese labor law at full salary package.
- Health Care and Accident 24/7 Insurance.
- A friendly, self-motivated working environment.
- Can do WFH 1 time per week.
Thành lập từ năm 1955, YCH Group là một tập đoàn dẫn đầu trong việc cung cấp dịch vụ quản lý chuỗi cung ứng trọn gói và là đối tác về logistics cho một số công ty lớn trong lĩnh vực kỹ thuật cao/ điện tử, hóa chất/ chăm sóc sức khỏe và công nghiệp hàng tiêu dùng trên thế giới.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm xã hội, BH Y tế,
- BH thất nghiệp theo luật định.
- Bảo hiểm sức khỏe 24/7;
- Bảo hiểm tai nạn 24/24;
Các hoạt động ngoại khóa
- Team Building
- Du lịch hàng năm
- Party
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 1955, YCH Group là đối tác chuỗi cung ứng tích hợp đầu cuối hàng đầu cho một số MNC lớn nhất thế giới và các công ty tăng trưởng đầy tham vọng, bao gồm Dell, Motorola, Samsung, LG, Exxon Mobil, Unilever, LVMH và Royal FrieslandCampina
Mission
Tập trung vào việc nâng cao năng suất và tính bền vững cho khách hàng, bộ giải pháp độc quyền đã giành giải thưởng của YCH là những giải pháp tốt nhất trong các cụm ngành từ tiêu dùng và điện tử đến hóa chất và chăm sóc sức khỏe. Là người ủng hộ mạnh mẽ sự đổi mới, YCH được công nhận với cách tiếp cận 7PLTM trong việc tích hợp liền mạch chiến lược chuỗi cung ứng với quá trình thực thi.
Review YCH-Protrade
Người tốt, không có nhiều tiến bộ.
Văn phòng nhỏ, nhịp độ nhanh, quy trình hợp lý. Ban quản lý cần cung cấp đào tạo.
YCH - Đồng nghiệp vui vẻ, nhưng sếp quản lý quá chặt chẽ, lương thấp.