Việc làm YCH-Protrade

Cập nhật 18/11/2024 13:00
Tìm thấy 4 việc làm đang tuyển dụng
YCH - Protrade Co., Ltd.
HR Officer
YCH-Protrade 3.3★
10 đánh giá 49 việc làm 6 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 31/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Bà Rịa - Vũng Tàu

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Brief summary of job profile:

The HR Officer is responsible for supporting the HR & Admin Manager to conduct various HR tasks and initiatives at the Highlands Coffee Roastery, including:

  • Recruitment & Training
  • Employee Relations
  • Employee engagement/ staff events & activities.

Key Accountabilities:

1) Recruitment and Training

  • Coordinate and execute recruitment process for non-managerial positions, including:

– Drafting and posting job vacancies on various platforms.

– Sourcing candidates.

– Conducting initial screening of resumes and shortlisting candidates for further evaluation.

– Scheduling/ Attending interviews & preparing interview materials and logistics.

  • Coordinate the onboarding process and ensure new employees receive necessary trainings and orientation.
  • Prepare and administer training programs for employees to develop their skills and knowledge.
  • Maintain training database (materials, records, etc.) & reports effectively to provide to HR & Admin Manager, or other stakeholders when required.

2) Performance Management Implementation

  • Assist in deploying Performance Management cycles (KPIs setting, Performance appraisal…) from the Head Office to the factory in a timely and efficient manner.
  • Provide guidance and support to factory staff on the implementation of performance management processes & system.
  • Maintain performance management documents such as guidelines, reports, etc.

3) Employee Relations

  • Maintain accurate and up-to-date employee records, including personal information, employment history, performance evaluations, commendations, promotions, warnings, and any disciplinary actions taken.
  • Handle employee relations, including handling grievances, disciplinary actions, and conflict resolution.
  • Assist in the communication and implementation of documents, announcements, policies from the company's management to employees.
  • Assist in working with government departments: Social insurance, fire prevention and fighting, Labor management department, facilitate inspections and reporting as necessary.
  • Ensure compliance with employment laws and regulations.

4) Employee Engagement/ Staff Events & Activities

  • Coordinate, organize & communicate employee engagement activities/ staff events & activities.
  • Collect and analyze employee feedback to propose improvement.

Yêu Cầu Công Việc

Education/ Training Qualifications

  • Bachelor’s degree in Human Resources Management, Business Administration, or a related field.

Work Experience

  • 03+ years of working experience in HR field, focusing on Recruitment.  

Knowledge of

  • Well understanding of Labor Code, law of Social insurance and PI
  • Proficient in using HR software and Microsoft Office applications.

Skills (Ability to)

  • Service mindset.
  • Good communication.
  • Proactive and responsibility.
  • Well-organized and problem-solving abilities.
  • Able to work accurately with attention to details.
  • Ability to communicate in English is a plus.
  • Able to build and maintain professional relationship.

Địa điểm làm việc

Bà Rịa - Vũng Tàu
Phu My 2, Tân Phước, Tân Thành, Bà Rịa - Vũng Tàu

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
Khu phố Đồng An, Phường Bình Hòa, Thành phố Thuận An, Tỉnh Bình Dương, Việt Nam

Thành lập từ năm 1955, YCH Group là một tập đoàn dẫn đầu trong việc cung cấp dịch vụ quản lý chuỗi cung ứng trọn gói và là đối tác về logistics cho một số công ty lớn trong lĩnh vực kỹ thuật cao/ điện tử, hóa chất/ chăm sóc sức khỏe và công nghiệp hàng tiêu dùng trên thế giới.

Chính sách bảo hiểm

  • Bảo hiểm xã hội, BH Y tế,
  • BH thất nghiệp theo luật định.
  •  Bảo hiểm sức khỏe 24/7; 
  • Bảo hiểm tai nạn 24/24;

Các hoạt động ngoại khóa

  • Team Building
  • Du lịch hàng năm 
  • Party

Lịch sử thành lập

  • Được thành lập vào năm 1955, YCH Group là đối tác chuỗi cung ứng tích hợp đầu cuối hàng đầu cho một số MNC lớn nhất thế giới và các công ty tăng trưởng đầy tham vọng, bao gồm Dell, Motorola, Samsung, LG, Exxon Mobil, Unilever, LVMH và Royal FrieslandCampina

Mission

Tập trung vào việc nâng cao năng suất và tính bền vững cho khách hàng, bộ giải pháp độc quyền đã giành giải thưởng của YCH là những giải pháp tốt nhất trong các cụm ngành từ tiêu dùng và điện tử đến hóa chất và chăm sóc sức khỏe. Là người ủng hộ mạnh mẽ sự đổi mới, YCH được công nhận với cách tiếp cận 7PLTM trong việc tích hợp liền mạch chiến lược chuỗi cung ứng với quá trình thực thi.

 


Review YCH-Protrade

3.3
10 review

31/12/2023
Nhân viên điều hành tại Bình Dương

Người tốt, không có nhiều tiến bộ.

08/11/2023
Trợ lý tại Bình Dương

Văn phòng nhỏ, nhịp độ nhanh, quy trình hợp lý. Ban quản lý cần cung cấp đào tạo.

24/11/2023
Giám đốc điều hành tại Bình Dương

YCH - Đồng nghiệp vui vẻ, nhưng sếp quản lý quá chặt chẽ, lương thấp.

Những nghề phổ biến tại YCH-Protrade

Bạn làm việc tại YCH-Protrade? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo YCH-Protrade

YCH-Protrade

Click để đánh giá