Mô tả công việc
We are looking for an outgoing Customer Service Specialist to join our team in fulfilling the service to our company in a swift, proficient, and friendly manner; and assisting (and reporting to) Founder and be able to work at night shift (to help team Brazil and Mexico)
Responsibilities:
Manage email of: Internal system, Microsoft
Send VPN user account
Tracking information of active or inactive client
Create some guidelines for new things and translate them into English
Update appsheet
Set/ update meeting for Roi and send meeting detail to attendees
Do onboarding/ offboarding process: NDA, collect personal information, test, training plan, announcement form ...
E-sign document to CEO/ Client/ Staff...
Provide material like presentation, report, document... to requester
Prepare flower on Friday (bi-weekly)
Prepare gifts for staff and BU on special occasions: Tet, Valentine, Women day, Birthday...
Order water bottle, stationary, sanitary...
Willing to work at night shift (for Brazil and Mexico team)
Receive and answer request from staff and BU
Do POC (Proof of Concept)
Office support: flight ticket, hotel booking, receive and send documents ...
Update template: Legal, Contract, Package, Guideline...
Give user access to partner and newcomer
Prepare party for special occasions
Update abbeY record file/ Office member file
Update the latest PRESENTATION file from CSOs if any
Ask for BU to approve these blurred videos so they can be shared
Ask CSOs to share impact videos from monthly reports (3 videos per report)
Track newcomer onboarding/ training plan
Work closely with CEO
Other duties as assigned from time to time
Yêu cầu công việc
Interest and ability in data analysis and data tracking
Creative, confident, enthusiastic, and willing to assist others
Be a team player
Proficiency with MS Office (Especially Excel / Word / PPT)
Outstanding communication skills, both verbal and written in both English and Vietnamese
Quyền lợi được hưởng
• Working time: 5 days/ week, from Monday to Friday;
• Professional working environment;
• Social & health insurance and annual leaves according to Law;
• A paid birthday off day;
Thành lập từ năm 1955, YCH Group là một tập đoàn dẫn đầu trong việc cung cấp dịch vụ quản lý chuỗi cung ứng trọn gói và là đối tác về logistics cho một số công ty lớn trong lĩnh vực kỹ thuật cao/ điện tử, hóa chất/ chăm sóc sức khỏe và công nghiệp hàng tiêu dùng trên thế giới.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm xã hội, BH Y tế,
- BH thất nghiệp theo luật định.
- Bảo hiểm sức khỏe 24/7;
- Bảo hiểm tai nạn 24/24;
Các hoạt động ngoại khóa
- Team Building
- Du lịch hàng năm
- Party
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 1955, YCH Group là đối tác chuỗi cung ứng tích hợp đầu cuối hàng đầu cho một số MNC lớn nhất thế giới và các công ty tăng trưởng đầy tham vọng, bao gồm Dell, Motorola, Samsung, LG, Exxon Mobil, Unilever, LVMH và Royal FrieslandCampina
Mission
Tập trung vào việc nâng cao năng suất và tính bền vững cho khách hàng, bộ giải pháp độc quyền đã giành giải thưởng của YCH là những giải pháp tốt nhất trong các cụm ngành từ tiêu dùng và điện tử đến hóa chất và chăm sóc sức khỏe. Là người ủng hộ mạnh mẽ sự đổi mới, YCH được công nhận với cách tiếp cận 7PLTM trong việc tích hợp liền mạch chiến lược chuỗi cung ứng với quá trình thực thi.
Review YCH-Protrade
Người tốt, không có nhiều tiến bộ.
Văn phòng nhỏ, nhịp độ nhanh, quy trình hợp lý. Ban quản lý cần cung cấp đào tạo.
YCH - Đồng nghiệp vui vẻ, nhưng sếp quản lý quá chặt chẽ, lương thấp.