


RESPONSIBILITIES:
- Regularly make the category research and analysis to develop the in-charge assortment. Propose the listing/delisting items or suppliers to ensure the KPIs of the categories together with Category Managers.
- Evaluate the market to indentify Merchandise opportunities and seek for potential range to ensure the products availabilities based on the customer needs.
- Build promotional plan within the categories and communicate well with internal, external suppliers to ensure the attractiveness and yearly KPIs growth.
- Negotiate with suppliers to ensure effectiveness of the Merchandise roles in term of contract, assortment, pricing, promotion, distribution, etc.
- Support the related Merchandise team to complete assigned admin tasks such as price change, promotional activities, contract signing, product listing & delisting to achieve objectives of category development.
- Monitoring of the product category performance in terms of pricing, promotion, products assortment, quality of products, planning and allocation. Run the necessary reports as and when required.
REQUIREMENTS:
- University degree or equivalent qualification in Business related subjects preferable.
- Preferred 3 - 4 year of experience within the retail environment in relevant category (Bakery & Delica, Salted Grocery, Beverage, Sweet)
- Customer-focused.
- Good communication and negotiation skills.
- Self-disciplined with ability to work independently and under pressure.
- Strong analytical ability and good in data / figures.
- Abilities to use computer, office programs and database
WORK LOCATION: Lot B, An Phu - An Khanh New Residential, An Phu Ward, District 2
WORKING TIME: 8:30 - 17:30 Monday to Friday
HOW TO APPLY: Send your CV to [email protected]

Công ty MM Mega Market Việt Nam (trước đây là METRO Cash & Carry Việt Nam) khai trương Trung tâm đầu tiên năm 2002 tại Thành phố Hồ Chí Minh. MMVN tự hào là doanh nghiệp phân phối hiện đại duy nhất tại Việt Nam đạt được chứng nhận và vận hành hệ thống quản lý an toàn thực phẩm phù hợp với yêu cầu của ISO 22000: 2018.
Là Đối tác Hàng đầu, MMVN cung cấp Giải pháp Phù hợp cho các nhóm Khách hàng Chuyên nghiệp, đáp ứng các yêu cầu Chất lượng ngày càng cao với Đa dạng chủng loại hàng hóa đi cùng Chính sách Giá cả cạnh tranh.
Hiện nay, MM Mega Market đang là Đối tác Cung cấp Hàng hóa đến hàng trăm ngàn Khách hàng Chuyên nghiệp, là các Khách sạn Cao cấp, Nhà hàng, Suất Ăn Công Nghiệp, Căn tin nhà máy, Văn phòng… trên khắp cả nước.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng BHXH, BHYT, BHTN
- Bảo hiểm Chăm sóc sức khỏe cho bản thân ngay khi gia nhập Công ty và cho người thân sau 3 năm gắn bó với Công ty.
Các hoạt động ngoại khóa
- Hiến máu nhân đạo
- Du lịch
- Teambuilding
- Party cuối năm, kỷ niệm sinh nhật công ty,...
Lịch sử thành lập
- Năm 2002, Mega Market chính thức có mặt tại Việt Nam
- Năm 2016, Tập đoàn Charoen Thái Lan (TCC) - công ty mẹ của Mega Market chính thức nhận chuyển nhượng chuỗi đại siêu thị từ Metro với 655 triệu Euro. Thay đổi nhận diện thương hiệu
- Năm 2017, TCC tiến hành đổi tên thương hiệu, từ Công ty TNHH Metro Cash & Carry Việt Nam thành Công ty TNHH MM Mega Market Việt Nam (MM Mega Market Việt Nam)
- Tháng 8/ 2019, Mega Market chính thức ký Biên bản ghi nhớ hợp tác với Bộ Công Thương trong việc hỗ trợ xuất khẩu hàng hóa Việt Nam ra thị trường nước ngoài.
- Năm 2021, Giới thiệu thẻ Mcard mới
Mission
Sứ mệnh của Công Ty MM Mega Market là đảm bảo sự hài lòng của khách hàng nhờ cung cấp sản phẩm chất lượng, giá cả cạnh tranh, dịch vụ hoàn hảo thông qua mô hình bán hàng đa kênh. Đồng thời chủ động đóng góp vào sự phát triển của cộng đồng thông qua đội ngũ nhân viên đầy nhiệt huyết.
Review MM Mega Market (việt nam)
Megamarket là công ty mẹ của B-s mart
Mức lương rất khác nhau.
Vui . Hòa đồng . Nhiệt tình.