Việc làm Ampharco U.S.A Pharmaceutical JSC.,

Cập nhật 07/08/2024 11:46
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Ampharco U.S.A Pharmaceutical JSC.,
Expert, IT service quality management
Ampharco U.S.A Pharmaceutical JSC.,
9 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 26/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 25/09/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

I. Job Description:

The position plays a crucial role in ensuring that services provided by the organization

consistently meet or exceed customer expectations. He/She will be responsible for developing,

implementing, and overseeing strategies to enhance service quality, improve customer

satisfaction, and drive continuous improvement in service delivery processes.

II. Key Responsibilities:

1. Develop and implement service quality standards and benchmarks to measure and monitor

the quality of services provided.

2. Analyze customer feedback, surveys, and performance metrics to identify areas for

improvement in service quality.

3. Design and implement training programs to educate employees on service quality standards

and customer service best practices.

4. Collaborate with cross-functional teams to ensure alignment of service quality initiatives with

organizational goals and objectives.

5. Lead service recovery efforts by developing and implementing strategies to address service

failures and customer complaints effectively.

6. Conduct regular audits and assessments of service operations to identify opportunities for

process improvement and efficiency.

7. Drive a culture of customer-centricity within the organization by promoting a focus on

customer needs, expectations, and satisfaction.

8. Implement tools and techniques, such as the SERVQUAL model, customer journey mapping,

and Net Promoter Score, to measure and track customer satisfaction levels.

9. Stay informed about industry trends, best practices, and emerging technologies related to

service quality management.

10. Prepare reports, presentations, and recommendations for senior management on service

quality performance and improvement initiatives.

III. Qualifications and Skills:

- Bachelor's or Master's degree in Business Administration, Service Management, or a related

field.

- Proven experience in service quality management, customer service, or a related field.

- Strong analytical skills with the ability to interpret data and performance metrics to drive

decision-making such as SQL, Power BI

- Excellent communication and interpersonal skills to effectively collaborate with internal teams

and communicate with stakeholders.

- Strategic thinking and problem-solving abilities to develop innovative solutions to enhance

service quality.

- Project management skills to lead and coordinate service quality improvement initiatives.

- Knowledge of quality management systems, tools, and methodologies.

- Certification in quality management or customer service is a plus.

- Fluently in English

IV. Benefit:

· Attractive salary package based on your skills and experience

· 13th month salary + performance bonus

· 15 paid leaves + 1 birthday leave

· 100% salary in probation time

· Advanced health insurance for you and your family

· Flexible working time

· Preferential loan policy for Techcombank’s employees

· Clear career path development

· Dynamic and challenging working environment

Khu vực
Báo cáo
Ampharco U.S.A Pharmaceutical JSC.,
Ampharco U.S.A Pharmaceutical JSC., Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Khu công nghiệp Nhơn Trạch 3, Thị trấn Hiệp Phước, Huyện Nhơn Trạch

Trong gần 50 năm qua, Công ty CPDP Ampharco U.S.A đã đạt những bước tiến đầy tự hào trong nhiều lĩnh vực hoạt động như nghiên cứu sản phẩm mới, sản xuất, kinh doanh - tiếp thị, phân phối, xuất khẩu và nhập khẩu… Các sản phẩm của công ty đã nhận được sự đánh giá cao của các y bác sĩ, nhà thuốc và bệnh nhân. Thương hiệu Ampharco U.S.A nhanh chóng đạt được một vị trí nhất định trên thị trường trong và ngoài nước.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2008

Mission

Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành

Những nghề phổ biến tại Ampharco U.S.A Pharmaceutical JSC.,

Bạn làm việc tại Ampharco U.S.A Pharmaceutical JSC.,? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Ampharco U.S.A Pharmaceutical JSC.,

Ampharco U.S.A Pharmaceutical JSC.,

Click để đánh giá