JAC's client is looking for Leasing Manager to develop new clients and manage leasing activities in Vietnam
Job Responsibilities
- Build up and expand relationships with new clients and potential tenants, and maintain strong relationships with the existing tenants, agencies/ brokers/ consultants.
- Handle negotiation about rental packages & contracts terms and conditions with potential tenants and existing tenants for contract renewal.
- Coordinate with the tenants for the fit-out work schedule and collaborate with the internal property management team.
- Professionally address the requirements and incorporate customer feedback to enhance leasing activities.
- Support in preparing the annual rent income budget, rental forecast as well as monthly management reports.
- Support internal property management team corresponding to a complaint from tenants.
- Support for marketing activities including SNS account management, participating in a talk event as a speaker.
- Perform market research and deliver updates on market information, including pricing, trends, benchmarking, demand, and supply.
- Periodically report on leasing activities to the Director and obtain necessary approvals through the internal approval system.
- Business trips to many cities in Vietnam.
- Other relevant duties as required and assigned by the company.
- Bachelor’s degree with major in Real Estate Management, Business, Marketing or Equivalent.
- At least 5 years of relevant experience in the real estate industry leasing activities, minimum of 3 years’ experience in ready-built-warehouse in Vietnam market is required.
- Having good knowledge and good market sense, and extensive networks among business communities including clients and agencies.
- Highly proficient in English and Vietnamese communication; knowledge of Chinese is an added advantage.
- Demonstrates excellent presentation, negotiation, and interpersonal skills to establish and maintain strong relationships with tenants
- Frequent business trips are required.
- Detail-oriented, responsible, self-motivated, and able to work independently.
- Proficient in Microsoft Office Suite
Behn Meyer là tập đoàn kinh doanh hoá chất hàng đầu của Đức thành lập năm 1840 chuyên cung cấp cho các ngành thực phẩm, mỹ phẩm, thức ăn gia súc, cao su, nhựa, thuộc da, gỗ, dầu nhờn, khai thác và chế biến dầu khí, lọc hoá dầu, xây dựng, sơn, giấy, xử lý nước, mực in, phân bón, thuốc trừ sâu… Các công ty thành viên của tập đoàn hiện đang hoạt động thành công và hiệu quả tại các quốc gia Việt Nam, Singapore, Malaysia, Thailand, Indonesia, Philipines, Myanmar, Châu Âu,.....
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2014
Mission
Sự thành công của chúng tôi được xây dựng trên nền tảng kinh doanh có chiến lược bền vững, hiệu quả và cùng chiến thắng. Chúng tôi tin tưởng vào tầm quan trọng của việc thu hút và phát triển nhân tài thành những tài sản quý giá của công ty, những người có tinh thần cống hiến và tạo sự khác biệt.