We are looking for 02 BDEs in Translation & Localization industry, focusing on Outreach activities. The primary task is to perform Outbound Lead Generation, including cold calling, cold emailing, social selling.
While Translation & Localization may not be a familiar sector, you still can be a great fit if you can tick as many as possible of the following elements (in the order of priority):
1. Global market
2. Online service
3. B2B model
Details are as follows:
- Generate new leads through outbound sales activities such as cold calling, email campaigns, social media outreach and referral channels
- Conduct sales calls to prospects and customers.
- Build and maintain a strong sales pipeline.
- Competitive compensation package: Base salary (Negotiate) + Attractive Commission.
- Year-end bonus, 13th-month salary, oversea summer trip.
- Annual health check, extra health insurance (Bao Viet care)
- Opportunity to work overseas when the company opens foreign offices.
- 12-16 annual leave days; 10 days of paid sick & carer’s leave.
- Bonding activities and fresh fruits every day.
- Other benefits in compliance with Labor Law.
- Excellent communication skills in English (both verbal & written) are a must.
- Proven experience in Outbound sales, preferably in B2B environment.
- Comfortable and experienced in working with global clients.
- At least 2-year working experience in any field.
- Previous sales experience in a service business, IT outsourcing, SaaS or Technology sales is a big advantage.
- Possess the following characteristics: Diligent (proactively pursuing the company mission with a high degree of energy and self-discipline to ensure daily activity); Coachable (the ability to absorb and apply coaching); Curious (the ability to understand a potential customer's context through research, effective questioning and listening)
Please send your CV to [email protected] with the title “GTE Localize_BDE_Your name”.
Only shortlisted candidates will be contacted.
Alina Vision – là một công ty-doanh nghiệp xã hội hoạt động trong lĩnh vực chăm sóc mắt. Mục tiêu của công ty là xây dựng các bệnh viện có chất lượng quốc tế với giá cả dịch vụ phù hợp với các nước đang phát triển, tăng khả năng tiếp cận với dịch vụ chăm sóc mắt của người dân địa phương, đặc biệt là nhóm người nghèo, người có thu nhập thấp, trẻ em có các vấn đề về mắt, góp phần vào công tác phòng chống mù lòa trên thế giới. Với sự hỗ trợ về tài chính và quản lý của Quỹ Fred Hollow và công ty dược phẩm ROHTO và hỗ trợ kỹ thuật của các chuyên gia quốc tế, các bệnh viện mắt hàng đầu thế giới, Alina Vision đã thành lập bệnh viện mắt đầu tiên tại Khu đô thị Ecopark – tỉnh Hưng Yên – Việt Nam và hợp tác, vận hành Trung tâm Mắt Alina - Vinmec tại Bệnh viện đa khoa Quốc tế Vinmec Times city nhằm cung cấp dịch vụ chăm sóc mắt toàn diện, có chất lượng và giá cả hợp lý với người dân khu vực Đồng bằng Sông Hồng.
Bệnh viện chuyên khoa Mắt Alina trực thuộc Alina Vision hoạt động từ tháng 12/2019 tại Khu đô thị