Các phòng ban đang tuyển dụng tại Capella

Lao động có tay nghề và sản xuất
Quản lý sản phẩm & dự án
Hành chính

Việc làm Capella

Cập nhật 28/12/2024 12:34
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Capella Hanoi Hotel
Chuyên viên Tuyển dụng
Capella
48 việc làm 23 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng Ca/ Giám Sát
Ngày đăng tuyển: 07/05/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/05/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Hoàn Kiếm - Hà Nội

Mô tả công việc

o Assists the HRM in supervising the daily administrative duties of the department which includes but not limited to; assisting to colleagues or external parties’ requests via emails and telephone calls, assist all candidates with application procedures, assisting management in screening resumes, and scheduling interviews.

o Prepare and review written documents (e.g., daily logs, business letters, memoranda, reports), including proofreading and editing written information to ensure accuracy and completeness.

o Monitors and maintain proper filing systems for all documentation (e.g. colleagues personnel profiling) within the department.

o Ensure accurate maintenance and strict confidentiality of all property and colleague records and files (e.g., interview documents, reference checks, Drug Free Workplace Policy (DFWP), applicant self-identification forms, department orientation checklist).

o Actively listen to and consider the concerns of other colleagues, responding appropriately and effectively. Handle sensitive issues with colleagues and/or guests with tact, respect, diplomacy, and confidentiality. Report any colleague disciplinary issue to higher management.

o Observes and ensures all colleagues activities are in line with the company’s policies and inform the management of any disputes, disciplinary issues and welfare improvement suggestions.

o Assists the management in initiating and coordinating colleagues’ activities, recognition programs and team building activities in efforts to promote strong employer branding and employee relations. Effectively disseminate information to colleagues via the appropriate communication channel in a timely manner.

o Assists in the preparation and review of monthly departmental report (e.g payroll, benefit compensations, disciplinary filing, promotions etc.)

o Supervises and train new team members to ensure smooth integration to the team and that high operating standards are maintained. Ensure that hourly colleagues are trained on company core values, job roles, responsibilities, and technical and service aspects of the job.

o Foster positive working environment for all colleagues by performing periodical check-in with team members to ensure satisfaction, maintain strong working relationship with one another.

o Respond to questions, requests, and concerns from colleagues and management regarding company and Human Resources programs, policies and guidelines.

o Report work related accidents, or other injuries immediately upon occurrence to manager/supervisor.

o Protect the privacy and security of guests and coworkers. Maintain confidentiality of proprietary materials and information.

o Ensures that all colleagues’ uniform and personal appearance are clean, hygienic, professional and in compliance with company policies and procedures

o Handle and report any service ‘Glitches’ and report it under the appropriate system, resolve the issue and ensure that corrective actions and service recovery follow ups are action upon in a timely manner.

o Maintain strict compliance to all departmental policies, work place safety and security procedures set by the hotel.

Quyền lợi được hưởng

- Competitive salary

- Participating in social insurance, health insurance and unemployment insurance at the contracted salary

- Enjoy monthly service fee with high rate

- Be rewarded on Holidays, New Year and special occasions of the year

- 13th month salary bonus according to revenue

- Participate in periodic team bonding activities

- To develop career in a dynamic and professional international working environment

Yêu cầu công việc

Qualification

o Bachelor’s degree in Business, preferably specializing in Human Resources Management.

Work Experience

o 2 – 3 years’ experience in the HR department.

Technical Skills

o Competent Computing Skills (e.g. Microsoft Office)

o Knowledge in HRIS system is of advantage

Yêu cầu hồ sơ

Please attached your CV/Resum

Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
11 Lê Phụng Hiểu, Quận Hoàn Kiếm

Capella Hanoi Hotel là dự án hợp tác giữa tập đoàn Sun Group và tập đoàn khách sạn 5 sao Capella Hotel Group có trụ sở tại Singapore với các văn phòng tại Châu Âu, Trung Quốc và Hoa Kỳ. Chúng tôi là khách sạn đầu tiên đánh dấu sự hiện diện của Capella Hotel Group tại Hà Nội, Việt Nam. Khách sạn được thiết kế với nguồn cảm hứng chủ đạo từ Nhà Hát lớn Hà Nội. Với lối thiết kế nghệ thuật, tinh tế và chi tiết của kiến trúc sư khách sạn hàng đầu thế giới Bill Bensley, Capella Hanoi với quy mô 47 phòng tự hào sẽ trở thành boutique hotel 5 sao đầu tiên tại trung tâm thủ đô.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2015

Mission

Capella Singapore tự hào được trao giải Khách sạn tốt nhất số 1 Singapore và Khách sạn thành phố tốt nhất số 2 châu Á; Capella Bangkok tự hào được trao giải Khách sạn tốt nhất số 1 tại Bangkok và Số 4 Khách sạn thành phố tốt nhất châu Á; Capella Hà Nội tự hào được vinh danh là Khách sạn Thành phố Tốt thứ 3 Châu Á.

Những nghề phổ biến tại Capella

Bạn làm việc tại Capella? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Capella

Capella

Click để đánh giá