Mô tả công việc
- Works with sales leader to ensure understanding of sales strategy and effective implementation of this strategy for the segment.
- Works with management team to create and implement a sales plan addressing revenue, customers and the market for the segment led by the ADOSM.
- Assists with the development and implementation of promotions, both internal and external.
- Provides positive and aggressive leadership to ensure maximum revenue potential (e.g., sets example with personal booking goals).
- Recommends booking goals for sales team members.
- Monitors all day to day activities of direct reports.
- Approves space release for catering to maximize revenue (DOS, Group) in the absence of a Business Evaluation Manager.
- Participates in sales calls with members of sales team to acquire new business and/or close on business.
- Executes and supports the operational aspects of business booked (e.g., generating proposal, writing contract, customer correspondence).
- Analyzes market information by using sales systems and implements strategy to achieve property’s financial room and catering goals.
- Assists Revenue Management with completing accurate six period projections.
- Reviews sales and catering guest satisfaction results to identify areas of improvement.
- Displays leadership in guest hospitality, exemplifies customer service and creates a positive example for guest relations.
- Interacts with guests to obtain feedback on product quality and service levels.
- Develops and manages relationships with key stakeholders, both internal and external.
- Works collaboratively with off-property sales channels (e.g., Event Booking Center, Market Sales, GSO) to ensure the property needs are being achieved and the sales efforts are complementary, not duplicative.
- Attends customer events, trade shows and sales missions to maintain, build or develop key relationships with GSO Managers and customers.
- Utilizes all available on the job training tools for employees.
- Report to ADOSM.
Quyền lợi được hưởng
- Get competitive salary & service charge.
- Have 12 annual leave days for a working year.
- Work 5 days per week - 2 days off per week.
- To be entitled to the prescribed insurance, including health insurance, social insurance, and unemployment insurance.
- Join an annual picnic.
- Receive training and training for career development.
- Other benefits according to company policy: Mobile Device Allowance, Meal Allowance...
Yêu cầu công việc
- Basic in English skills.
- Be interested in hospitality industry.
- Hard-working | Active | Enthusiastic.
- Want to develop career path in Marriott International.
- At least two-years experience in 5-star hotel is a plus.
Yêu cầu hồ sơ
- Apply via email Human Resources
- Career site: https://www.hoteljob.vn/gian-tuyen/32467-sheraton-can-tho
- Linkedin: https://www.linkedin.com/company/sheraton-can-tho-careers/
- Hotline: 02923 761 888
Kể từ khi thành lập vào năm 2004, Pasona Tech Việt Nam đã không ngừng thách thức mỗi ngày để thực hiện ước mơ cùng với các khách hàng và đồng nghiệp, cố gắng giải quyết các vấn đề của xã hội Việt Nam. Hiện nay, Pasona Tech Việt Nam hoạt động trên nền tảng ba lĩnh vực kinh doanh cốt lõi là HR, BPO và ITO. Ngoài trụ sở chính được đặt tại thành phố Hồ Chí Minh, chúng tôi đang mở rộng kinh doanh tại các văn phòng chi nhánh ở các thành phố lớn của Việt Nam là Hà Nội và Đà Nẵng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2004
Mission
Trong tương lai, chúng tôi luôn hướng đến mục tiêu phát triển cùng với con người và xã hội Việt Nam nhưng không quên thử thách những điều mới mẻ chẳng hạn như cải cách các hình thức kinh doanh mới kết hợp với công nghệ kỹ thuật dựa trên 3 lĩnh vực kinh doanh cốt lõi hiện có của công ty.