Việc làm 4 Oranges CO.,LTD

Tìm thấy 5 việc làm đang tuyển dụng
Công ty 4 Oranges CO.,LTD
HR & ADMIN TEAM LEADER
4 Oranges CO.,LTD
18 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 25/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 25/07/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh
Mô tả Công việc
Perform a variety of daily HR operations:
Handle and process on-boarding and off-boarding process; arrange induction for new employees; support in filing/auditing of employee information records.
Supervise issuing Labor Contract, Service contracts,...
Proceed monthly payroll, bi-weekly incentive for sales agent, proceed payment and final payment report.
Manage PIT process including PIT registration for employee, monthly & yearly PIT declaration, working with tax authority for PIT matters.
Manage SHUI process including adding/removing SHUI for employee, providing all necessary report to Social insurance authority and work with them to solving all arising matters.
Assist the administration tasks (data/ information collection, information updating, tracking, ...) of the following areas: additional health insurance.
Prepare and submit compulsory reports (Labor report, Incident report...) to authority.
Control and make payment for business trip fee, travelling fee and other allowances of employee.
Carry out the ad-hoc task as assigned.
Perform Scheme of Policy, Compensation & Benefits
Recruitment: job posting, search CVs, make a call-check with candidate, arrange interview and internal discussion on final decision, make offer letter.
Administration & Facility Management:
Plan and coordinate administrative procedures and systems and devise ways to streamline processes.
Monitor inventory of office supplies and the purchasing of new material with attention to budgetary constraints.
Oversee facilities services, maintenance activities. Ensure operations adhere to policies and regulations (company policies, policies of fire prevention & fighting).
Support other departments in activities/events planning and implementing (Sales & MKT events, business trip, Tet gifts for partners...)
Handle and process on-boarding and off-boarding process; arrange induction for new employees; support in filing/auditing of employee information records.
Supervise issuing Labor Contract, Service contracts,...
Proceed monthly payroll, bi-weekly incentive for sales agent, proceed payment and final payment report.
Manage PIT process including PIT registration for employee, monthly & yearly PIT declaration, working with tax authority for PIT matters.
Manage SHUI process including adding/removing SHUI for employee, providing all necessary report to Social insurance authority and work with them to solving all arising matters.
Assist the administration tasks (data/ information collection, information updating, tracking, ...) of the following areas: additional health insurance.
Prepare and submit compulsory reports (Labor report, Incident report...) to authority.
Control and make payment for business trip fee, travelling fee and other allowances of employee.
Carry out the ad-hoc task as assigned.
Plan and coordinate administrative procedures and systems and devise ways to streamline processes.
Monitor inventory of office supplies and the purchasing of new material with attention to budgetary constraints.
Oversee facilities services, maintenance activities. Ensure operations adhere to policies and regulations (company policies, policies of fire prevention & fighting).
Support other departments in activities/events planning and implementing (Sales & MKT events, business trip, Tet gifts for partners...)Yêu Cầu Công Việc
4 years' experience in Human Resources, priority is given to candidates who have worked in Retail/FMCG industry.
Bachelor's Degree in Human Resources or related field
Attention to details and a good sense of confidentiality
Good command of communication
Good command of using Windows, Word, Excel and PowerPoint
Good command of English
Eager to learn and willing to assist employees in professional issues and problem.Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Nghỉ phép năm
Khu vực
Báo cáo

Công ty 4 Oranges CO.,LTD
4 Oranges CO.,LTD Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
18 / 49 Quốc Lộ 1A, Khu Phố 1, P. Bình Hưng Hòa A, Q. Bình Tân

Công Ty Sơn 4 ORANGES với quy mô trên 1000 nhân sự (100% vốn nước ngòai) là Công ty lớn nhất trên Thị trường Ngành Sơn Tại Việt Nam và Khu Vực Đông Nam Á với các nhãn hiệu nổi tiếng như: EXPO, SPEC, MYKOLOR, BOSS,...

Công ty 4 Oranges Co., Ltd là công ty 100% vốn đầu tư nước ngoài thuộc tập đoàn ASIA LEADER INTERNATIONAL INVESTMENT.

Xác định Việt Nam là thị trường giàu tiềm năng và là nền tảng để phát triển sang các nước trong khu vực. Trong năm 2004, Công ty 4 Oranges đã đầu tư dây chuyền công nghệ hiện đại với công suất sản xuất 100 triệu lít sơn và 60 ngàn tấn bột trét mỗi năm, kinh phí 14,5 triệu USD tại Khu Công Nghiệp Đức Hòa 1, tỉnh Long An, đây là một trong ba nhà máy sản xuất sơn lớn nhất Đông Nam Á hiện nay.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2008

Mission

Chính vì thế, sơn MYKOLOR, SPEC, BOSS, EXPO do công ty 4 Oranges sản xuất luôn được giới chuyên môn, kiến trúc sư, kỹ sư, thầu thợ chuyên nghiệp sử dụng và đánh giá cao.

Những nghề phổ biến tại 4 Oranges CO.,LTD

Bạn làm việc tại 4 Oranges CO.,LTD? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo 4 Oranges CO.,LTD

4 Oranges CO.,LTD

Click để đánh giá