Key Responsibilities:
• Craft innovative media strategies that reflect our daring brand personality.
• Develop and execute comprehensive media strategies that drive brand growth and engagement.
• Serve as Social Channel leader aligning with other brand leaders and relates cross-function stakeholder during the course of projects.
• Collaborate as key person on day to day for creative/digital agencies, media agencies to produce groundbreaking content that aligns with our brand ethos.
• Manage social media content calendars, ensuring a consistent and impactful online presence.
• Oversee budgeting with a strategic eye, ensuring impactful investments.
• Analyze metrics to steer our brand towards triumphant engagement.
• Cultivate a collaborative environment with internal stakeholders to promote a unified brand message.
• Seamlessly integrate online initiatives with offline experiences, enhancing the consumer journey.• Demonstrated creativity in previous social media roles.
• Boldness in character, not afraid to take calculated risks for greater rewards.
• Proven expertise in managing budgets with a creative and effective outlook.
• Exceptional communication skills, embodying our ethos of connection and enjoyment.
• Strong background in brand management with an emphasis on digital communication and social media.
• Proficient in social media analytics and strategic implementation.
• Creative mindset with a passion for the beverage alcohol industry is plus point.
Join us to infuse your creativity into a brand that's as spirited as you are. Apply now to lead our social media narrative with audacity and innovation!Chăm sóc sức khoẻ
Private health insurance for employee and dependents
Nghỉ phép có lương
18 days of annual leave
Căn-tin
Canteen
Công Ty Sơn 4 ORANGES với quy mô trên 1000 nhân sự (100% vốn nước ngòai) là Công ty lớn nhất trên Thị trường Ngành Sơn Tại Việt Nam và Khu Vực Đông Nam Á với các nhãn hiệu nổi tiếng như: EXPO, SPEC, MYKOLOR, BOSS,...
Công ty 4 Oranges Co., Ltd là công ty 100% vốn đầu tư nước ngoài thuộc tập đoàn ASIA LEADER INTERNATIONAL INVESTMENT.
Xác định Việt Nam là thị trường giàu tiềm năng và là nền tảng để phát triển sang các nước trong khu vực. Trong năm 2004, Công ty 4 Oranges đã đầu tư dây chuyền công nghệ hiện đại với công suất sản xuất 100 triệu lít sơn và 60 ngàn tấn bột trét mỗi năm, kinh phí 14,5 triệu USD tại Khu Công Nghiệp Đức Hòa 1, tỉnh Long An, đây là một trong ba nhà máy sản xuất sơn lớn nhất Đông Nam Á hiện nay.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2008
Mission
Chính vì thế, sơn MYKOLOR, SPEC, BOSS, EXPO do công ty 4 Oranges sản xuất luôn được giới chuyên môn, kiến trúc sư, kỹ sư, thầu thợ chuyên nghiệp sử dụng và đánh giá cao.