Assist the Brand Team in executing the Marketing Plan by coordinating with Sales and Trade Teams to carry out effective campaigns, and achieve strong brand growth.
Analyze market situations, internal sales performance, consumer insights, market trends, and competitors' movements... to identify brand opportunities and issues, and understand unmet needs for brand planning.
Support brand team planning and execution to ensure excellent execution.
Get close to customers/consumers via frequent market visits.
Support conduct market or consumer research with research houses to explore consumer insights, fine-tune product concepts, and amplify new market trends.
Cooperate with cross functions (supply chain, purchasing, sales, trade marketing) to run the new product development process: sales forecasting, stock management, and sales movements... to ensure the launch's success.
Other tasks assigned by the line manager.
Assist the Brand Team in executing the Marketing Plan by coordinating with Sales and Trade Teams to carry out effective campaigns, and achieve strong brand growth.
Analyze market situations, internal sales performance, consumer insights, market trends, and competitors' movements... to identify brand opportunities and issues, and understand unmet needs for brand planning.
Support brand team planning and execution to ensure excellent execution.
Get close to customers/consumers via frequent market visits.
Support conduct market or consumer research with research houses to explore consumer insights, fine-tune product concepts, and amplify new market trends.
Cooperate with cross functions (supply chain, purchasing, sales, trade marketing) to run the new product development process: sales forecasting, stock management, and sales movements... to ensure the launch's success.
Other tasks assigned by the line manager.Yêu Cầu Công Việc
Bachelor's Degree in Marketing, Business Administration, Economics, or related major.
Have 1-2 year experience in the same position in the FMCG industry.
Good written and oral communication skills in English.
Ability to multi-task, proactive & hardwork in a fast-paced.Laptop
Chế độ bảo hiểm
Phụ cấp
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Công tác phí
Nghỉ phép năm
Công Ty Sơn 4 ORANGES với quy mô trên 1000 nhân sự (100% vốn nước ngòai) là Công ty lớn nhất trên Thị trường Ngành Sơn Tại Việt Nam và Khu Vực Đông Nam Á với các nhãn hiệu nổi tiếng như: EXPO, SPEC, MYKOLOR, BOSS,...
Công ty 4 Oranges Co., Ltd là công ty 100% vốn đầu tư nước ngoài thuộc tập đoàn ASIA LEADER INTERNATIONAL INVESTMENT.
Xác định Việt Nam là thị trường giàu tiềm năng và là nền tảng để phát triển sang các nước trong khu vực. Trong năm 2004, Công ty 4 Oranges đã đầu tư dây chuyền công nghệ hiện đại với công suất sản xuất 100 triệu lít sơn và 60 ngàn tấn bột trét mỗi năm, kinh phí 14,5 triệu USD tại Khu Công Nghiệp Đức Hòa 1, tỉnh Long An, đây là một trong ba nhà máy sản xuất sơn lớn nhất Đông Nam Á hiện nay.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2008
Mission
Chính vì thế, sơn MYKOLOR, SPEC, BOSS, EXPO do công ty 4 Oranges sản xuất luôn được giới chuyên môn, kiến trúc sư, kỹ sư, thầu thợ chuyên nghiệp sử dụng và đánh giá cao.