- Main responsibilities oversee the brand's online sales and development of an excellent user experience and customer journey online
- Responsible for developing an overall marketing strategy, monthly business plan, and competitive growth strategies.
- Translate marketing & category plans into a business framework and optimize commercial opportunities
Campaign Planning
- Lead campaign planning, and strong & holistic execution through partnering with internal teams (Account, E-commerce & Operations) & vendors to align and achieve business goals. Include Digital activities (Digital Ads, Tik Tok KOC/KOL & media corporation) into business strategy as a pillar and generate key learnings for function.
- Judge and track media plan and control target achievements post-campaign regularly.
Media/ KOL Relations:
- Support the Manager and the team to maintain a strategic relationship with the company's network of Media and KOLs/KOCs
- Execute media & KOL relations projects
Budget Management:
- Under the leadership of the Manager - manage external agencies and assigned budgets with a Cost and Value mindset, while ensuring excellent execution, and committed KPIs and ROI with all plans and campaigns.- Ideally more than 3 years of experience in Digital Marketing & Ecommerce Good Project management skills
- Excellent analytics skills to turn data into insights and recommended actions Business management and brand development experience
- Good English or Chinese including verbal & written Sales-driven/ Result-orientation mindset
Working hours:
Mon-Fri: 8am-5pm
Sat: 8am-11.30amHoliday subsidies or condolences for employees' birthdays, sickness and hospitalization, etc.
Free physical examination: After working for 6 months, the company arranges a free physical examination once a year;
There are quarterly bonuses and year-end bonuses for sales and marketing positions. The range of bonuses is based on performance contribution, goal completion and work performance.
Tourism: The company organizes a tourism activity every year;
Employees with excellent performance will be sent to the Chinese headquarters for training by the company
Công Ty Sơn 4 ORANGES với quy mô trên 1000 nhân sự (100% vốn nước ngòai) là Công ty lớn nhất trên Thị trường Ngành Sơn Tại Việt Nam và Khu Vực Đông Nam Á với các nhãn hiệu nổi tiếng như: EXPO, SPEC, MYKOLOR, BOSS,...
Công ty 4 Oranges Co., Ltd là công ty 100% vốn đầu tư nước ngoài thuộc tập đoàn ASIA LEADER INTERNATIONAL INVESTMENT.
Xác định Việt Nam là thị trường giàu tiềm năng và là nền tảng để phát triển sang các nước trong khu vực. Trong năm 2004, Công ty 4 Oranges đã đầu tư dây chuyền công nghệ hiện đại với công suất sản xuất 100 triệu lít sơn và 60 ngàn tấn bột trét mỗi năm, kinh phí 14,5 triệu USD tại Khu Công Nghiệp Đức Hòa 1, tỉnh Long An, đây là một trong ba nhà máy sản xuất sơn lớn nhất Đông Nam Á hiện nay.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2008
Mission
Chính vì thế, sơn MYKOLOR, SPEC, BOSS, EXPO do công ty 4 Oranges sản xuất luôn được giới chuyên môn, kiến trúc sư, kỹ sư, thầu thợ chuyên nghiệp sử dụng và đánh giá cao.