- Competitive Salary
- International Environment
- Working on the latest tech for the Insurtech Market Leader
At CoverGo, our mission is to empower all insurance companies to make insurance 100% digital and accessible to everyone.
- We are a leading global no-code insurance platform for health, life, and P&C
- We're the winner of the Insurtech of the Year in all of Asia and other awards globally
- We work with insurance enterprise clients such as AXA, Bupa, MSIG, Dai-ichi, Bank of China Group Insurance, and many more
- We're an international, diverse team of over 120 people with 30 nationalities and team members working remotely from all over the world
- We are fully funded and backed by reputable VC funds and strategic institutional investors
- We have a global presence in Asia, EMEA and the Americas
- We've grown our annualized revenue by over 30x since January 2021
- We're constantly working towards making CoverGo a workplace that you love coming to. We deeply believe that bringing together a diversity of thoughts, expressions, and perspectives is key to building the best culture for equally diverse communities all over the world
- Perform manual testing on new technologies
- Identify and resolve simple quality process issues with little to no supervision and guidance
- Write tests scenarios and run them during the testing process
- Identify bugs and report it according to bug template with sufficient detail so that developers can investigate further
- Report status to cross-functional teams
- Execute on defined tasks according to guidelines and contribute to solving problems with defined solutions
- Provide support with the team proactively
- Mastering your craft and leveraging it for greater impact
- At least 4 years of experience in using manual testing tools and procedures in an agile environment
- Deep understanding of QA theory
- Good level of understanding of the software development life cycle and lean/agile QA methodologies
- Enjoy working in a group and collaborating with cross-functional teams to get things done
- Good communication in English is a must
- Continuous learning of innovative approaches to testing and best-practices around it
- Share new ideas and can adapt to work when circumstances change
- Competitive renumeration package
- International Environment
- 15 days annual leave
- 13th-Month Pay
- Annual Performance Bonus
- Stock Options after 6 months
- Company activities and events
- Learning and development plan
By submitting your application, you confirm that you have read, understood, and accepted the content of CoverGo's Privacy Notice and you consent to the processing of your data as part of this application.
Công ty Cổ phần Atomi Digital (Atomi Digital) là nhà cung cấp các giải pháp Công nghệ Tài chính và Dịch vụ Công nghệ thông tin. Atomi Digital phát triển với định hướng mang tới cho khách hàng các dịch vụ Tài chính, Công nghệ hiện đại nhằm nâng cao năng lực cạnh tranh, khẳng định vị thế trên thị trường.
Đặc biệt, Atomi Digital đã được lựa chọn là đối tác hợp tác lâu dài trong việc cung cấp giải pháp công nghệ trong việc xây dựng phát triển Ngân hàng số và Hệ sinh thái thanh toán không dùng tiền mặt cho một số Ngân hàng như LienVietPostBank và Sacombank.
Chính sách bảo hiểm
- BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của pháp luật hiện hành
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch, teambuilding, khám sức khỏe, review lương thực hiện định kì 1 lần/năm
Lịch sử thành lập
- Ngày bắt đầu hoạt động: 06/10/2017
Mission
Tầm nhìn: Định hướng trở thành nhà cung cấp các giải pháp Công nghệ Tài Chính và Dịch vụ Công nghệ thông tin hàng đầu Việt Nam, là đơn vị đứng đầu về năng lực triển khai các giải pháp công nghệ và chuyển đổi số trong lĩnh vực Thanh toán và Tài chính
Sứ mệnh: Tạo ra các sản phẩm, dịch vụ đầy tính sáng tạo, linh hoạt, đạt chuẩn quốc tế giúp giải quyết các vấn đề:
- Thu hút, phục vụ, giữ chân và bán chéo khách hàng
- Cải thiện quy trình vận hành
- Trao quyền cán bộ nhân viên
Cùng khách hàng số hoá để gặt hái thành công