Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Tăng lương
Mô tả Công việc
JOB SUMMARY
- The incumbent will take charge of Customer Quality Assurance responsibilities to ensure all products meet internal and external quality standards before shipping out, handle customer complaint and work closely with all cross-functional teams to drive for customer satisfaction and continuous improvement
RESPONSIBILITIES
- Handle customer complaint, customer return and other customer quality requirements.
- Drive customer complaint resolution by carrying out root cause & failure analysis, dimensional analysis, or other means. In addition, communicate with customers when necessary to ensure verification of corrective & preventive actions.
- Lead Out of Box Audit (OBA), Use Test and customer quality continuous improvement.
- Handle daily OBA and Use Test issues, analyze data and work closely with IPQA to drive containment actions, root cause analysis, corrective & preventive actions as well as continuous improvement.
- Support OBA & Use Test Supervisor in personnel management and training. Ensure OBA & Use Test team members are well trained with needed skills to perform required functions.
- Work closely with cross-functional teams to meet delivery schedules and production goals, while actively maintaining the expected level of quality.
- Maintain and continuously improve TTI quality management systems
Yêu Cầu Công Việc
- College or above degree in Electronic, Electrical, Mechanical Engineering or related Engineering field.
- Minimum 4 years of working experience in Quality field and related to customer complaint handling. Familiarity with metal, plastic, electrical or electronic products is an advantage
- Familiar with Six Sigma, ISO 9001, Quality methods and tools such as FMEA, Control Plan, PPAP, APQP, MSA, SPC, DOE, 8D etc. Six Sigma Green Belt certification will be an advantage.
- Able to work independently and pro-actively.
- Strong skills in problem analysis and solving. Good customer technical service preferred.
- Good communication and interpersonal skills.
- Team player with positive approach.
- Good English reading, writing and speaking skills.
- PC skills required (MS Office, Outlook etc.)
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Trải qua hơn 10 năm hình thành và phát triển, AZB tự hào là 1 trong những công ty cổ phần tư nhân với tầm nhìn 2025 là công ty số 1 Việt Nam về lĩnh vực xây dựng công nghiệp & dân dụng bằng kết cấu thép, được thể hiện không những về chất lượng công trình mà còn về doanh thu, chất lượng hệ thống, sản phẩm và dịch vụ đa dạng.
AZB được thành lập vào ngày 30/3/2011, qua hơn 10 năm hình thành và phát triển, AZB đã là đơn vị có uy tín trong lĩnh vực Xây Dựng Công Nghiệp & gia công lắp đặt Kết Cấu Thép . Hàng trăm dự án có vốn đầu tư trong và ngoài nước đã được thực hiện, có nhà máy sản xuất thép đặt tại Long An với diện tích 70.000 m2 , được trang bị dây chuyền sản xuất tự động cao, bên cạnh hệ thống quản lý chất lượng ISO 9001-2014