Mô tả công việc
Section Manager for North Dept. / Sales & Marketing Division – field of NPK Fertilizer, working at Transaction Office at HCMC
1. Sales Strategy Development: Propose and implement detailed and comprehensive sales strategies to increase sales revenue and expand market share in the field of NPK fertilizer.
2. Leadership and Management of Sales Department: Manage and guide sales managers and sales teams to achieve sales targets and performance objectives.
3. Market Analysis and Competitor Analysis: Monitor and analyze the market, competitors, and industry trends to develop appropriate and effective sales strategies.
4. Customer Relationship Management and Partner Relationship Management: Build and maintain strong relationships with strategic customers and key partners to optimize sales opportunities.
5. Contract Negotiation and Business Agreement: Participate in negotiations with customers and partners to secure profitable and sustainable sales contracts.
6. Data Management and Reporting: Track, analyze, and report on sales data to evaluate performance and propose improvement measures.
7. Employee Training and Development: Train and develop sales staff to enhance their capabilities and work performance.
Yêu cầu công việc
- Male age from 25-35
- Bachelor’s Degree or higher in Business, Marketing, or related field
- Good at English skills and Computer: MS Office/Internet
- Minimum of 03 years of experience in sales management, preferably in the fertilizer, chemical or agricultural industry.
- Strong communication and negotiation skills, with the ability to build and maintain good relationships with customers and partners.
- Willingness to business travel as needed.
- Salary be negotiated (depend on experience & competence)
Quyền lợi được hưởng
- Thưởng tháng 13 + Doanh Thu (Trao đổi chi tiết khi Phỏng vấn)
- Tăng lương 1 lần/ Năm
- Khám sức khỏe, du lịch công ty....
- Các Bảo hiểm theo quy định Luật Việt Nam.
DHC Việt Nam trực thuộc Công ty CP Belie – Nhà phân phối độc quyền mỹ phẩm và thực phẩm chức năng DHC Nhật Bản tại Việt Nam
Sứ mệnh & Triết lý kinh doanh: Cung cấp những sản phẩm thực và chất, với chất lượng dịch vụ dẫn đầu và giá thành hợp lý nhất cho người tiêu dùng Việt Nam, đem lại sự TỰ TIN cho mỗi cá nhân, giúp góp phần khôi phục và gia tăng NIỀM TIN của mỗi cá nhân đối với xã hội.
- Luôn lấy khách hàng là trung tâm và thỏa mãn nhu cầu của khách hàng bằng phương thức sáng tạo nhất, độc đáo nhất
- Mỗi nhân viên là một đại sứ thương hiệu
- Sức khỏe, Sắc đẹp và Môi trường sống tốt là nguyên tố cấu thành của NIỀM TIN. Sản phẩm mà chúng tôi cung cấp là NIỀM TIN.
Chính sách bảo hiểm
- Chế độ Bảo hiểm đầy đủ (BHYT, BHXH, BHTN)
Các hoạt động ngoại khóa
- Các cuộc thi năng khiếu như : Ca hát, múa, nhảy
- Tình nguyện
- Thăm quan, du lịch hàng năm
- Hoạt động xã hội
- Dã ngoại, team building theo quý
- Chương trình giao lưu văn hóa của công ty,mở tiệc tùng, lễ hội
- Các cuộc thi năng khiếu như : Ca hát, múa, nhảy
- Tham gia các hoạt động, sự kiện, team building, du lịch nghỉ mát… do Công ty tổ chức;
Lịch sử thành lập
- Được thành lập năm 2021
Mission
- Cung cấp dịch vụ chăm sóc sức khoẻ tốt hơn và nâng cao chất lượng cuộc sống cho người dân Việt Nam, chúng tôi luôn nỗ lực mang lại những sản phẩm với chất lượng cao nhất từ các thương hiệu uy tín nhất trên thế giới.