I. JOB DESCRIPTION
- Monitor market trends, survey consumer opinions and understand competitors' campaigns.
- Market analysis to position the brand and determine the insights of target customers
- Strategic planning for positioning and market entry
- Ensure harmony between the brand personality and the vision, mission, goals and strategy of the company
- Brainstorm brand communication campaigns
- Oversee marketing and advertising activities to ensure consistency with product strategy
- Anticipate risks for timely handling measures
- Track and report campaign effectiveness
- Make plans and schedules for building brands that you are assigned to be in charge of.
- Plan and implement marketing plans for brands (Etiaxil, Embryolisse, Jonzac,….)
- Investigate and analy secompettor as well as opportunities based on market realities, customer trends and development goals of competitors.
- Connect your brand's operations with sales and other departments effectively.
- Coordinate closely with teams (design, operation) and agents of the Company to implement timely activities
- Supervise brand implementation, sales implementation, market demand analysis to propose appropriate actions.
II. REQUIREMENT
- Graduated in Business Administration, Marketing,....
- Being able to communicate in English is an advantage
- 2-3 years of experience in Branding Marketing, preferably at a similar position in Mom&Baby industry/ Cosmetic Derma
- Strong at brand management, consumers understanding, creative & strategic knowledge
- Good presentation, communication and team management skills
- Knowledge: Have brand management and marketing skills.
- Presentation skills. Coaching skills
- Business literacy: Good knowledge of consumer insights based on qualitative data
- P&L Management
III. BENEFITS
- Working in a dynamic, open and creative environment
- Fast promotion opportunities based on personal ability
- Team-Building, Year End Party and many internal events
- 13th-month salary bonus, social and health insurance, 12 days of annual leave
- Policy on social insurance, health insurance and other benefits in accordance with the Law and the Company's regulations
Ø Venue: - 19, Street 59A, Thanh My Loi Ward, Thu Duc City, Ho Chi Minh City
- Đong Đa district, Ha Noi city
Ø Email: [email protected]
Ø Website: SAGEN GROUPE (sagen-groupe.com)
Ø Boutique: Sagenboutique
Ø Page FaceBook: (1) Facebook
- Linkedin: (2) SAGEN GROUPE: Posts | LinkedIn
DHC Việt Nam trực thuộc Công ty CP Belie – Nhà phân phối độc quyền mỹ phẩm và thực phẩm chức năng DHC Nhật Bản tại Việt Nam
Sứ mệnh & Triết lý kinh doanh: Cung cấp những sản phẩm thực và chất, với chất lượng dịch vụ dẫn đầu và giá thành hợp lý nhất cho người tiêu dùng Việt Nam, đem lại sự TỰ TIN cho mỗi cá nhân, giúp góp phần khôi phục và gia tăng NIỀM TIN của mỗi cá nhân đối với xã hội.
- Luôn lấy khách hàng là trung tâm và thỏa mãn nhu cầu của khách hàng bằng phương thức sáng tạo nhất, độc đáo nhất
- Mỗi nhân viên là một đại sứ thương hiệu
- Sức khỏe, Sắc đẹp và Môi trường sống tốt là nguyên tố cấu thành của NIỀM TIN. Sản phẩm mà chúng tôi cung cấp là NIỀM TIN.
Chính sách bảo hiểm
- Chế độ Bảo hiểm đầy đủ (BHYT, BHXH, BHTN)
Các hoạt động ngoại khóa
- Các cuộc thi năng khiếu như : Ca hát, múa, nhảy
- Tình nguyện
- Thăm quan, du lịch hàng năm
- Hoạt động xã hội
- Dã ngoại, team building theo quý
- Chương trình giao lưu văn hóa của công ty,mở tiệc tùng, lễ hội
- Các cuộc thi năng khiếu như : Ca hát, múa, nhảy
- Tham gia các hoạt động, sự kiện, team building, du lịch nghỉ mát… do Công ty tổ chức;
Lịch sử thành lập
- Được thành lập năm 2021
Mission
- Cung cấp dịch vụ chăm sóc sức khoẻ tốt hơn và nâng cao chất lượng cuộc sống cho người dân Việt Nam, chúng tôi luôn nỗ lực mang lại những sản phẩm với chất lượng cao nhất từ các thương hiệu uy tín nhất trên thế giới.