Mô tả công việc
WHAT’S THE JOB: Responsible for welcoming guests, handling their complaint and queries, ensuring guest satisfaction, making their stay as comfortable and enjoyable as possible. Room checking and implements all the activities of the department in order to achieve guest’ satisfaction.
YOUR DAY-TO-DAY
- Keeps a visible and active presence in the Lobby asking all guests and visitors if they require assistance.
- Maintain friendly rapport, courtesy and politeness with guests in order to ensure their goodwill and repeat business
- Welcomes, greets and escorts all arriving guests when possible to their located rooms wherein a personalized check-in is to be facilitated
- Serve welcome drink for all arrival guests
- Review daily VIP arrivals to check room allocations, amenities and special requests
- Preview VIP’ next day arrivals, ensuring that those with special requests and those accorded special status by hotel are highlight to Management and necessary related functions are actions
- Prepare requisitions for amenities on a timely basis
- Prepare and checking all VIP key card holder, room, registration card, etc
- Ensure IHG Rewards Club members consistently receive all benefits, repeat guests and other VIP’s receive special recognition and personalized service
- Liaise with other departments and necessary outside contracts to ensure excellent service delivery
- Familiar with the hotel’s policies and procedures, product, service, rates, special events, city and local information and promotes whenever possible
- Aware and familiar with measures and procedures to follow during emergency situations
- Be totally familiar with room amenities, layout, rate structure, outlets (e.g. promotions, banquet, function, party etc.)
- Promote resort sales and in-house facilities
- Handles guest’s complaint or requests and liaise with the department concerned to ensure immediate follow up
- Bid farewell to departure guests
- Be responsible in keeping our property safe and secure, to participate in any hotel activity related to Fire Life safety.
- Be a friendly face and helping hand to our guests
- Look smart – wear your uniform with pride
- Other ad-hoc duties – unexpected moments when we have to pull together to get a task done
- May assist with other duties as assigned by management
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary
- Service charge
- Social Insurance as law
- Bao Viet Health insurance for personal and family
- 24/7 Accident Insurance
- Rest & Relaxation Allowance
- Relocation assistance
- Repatriation allowance
- Home Leave allowance
- Housing, uniform, meal, and transportation are provided by the resort
Yêu cầu công việc
1. Education: High School or Vocational Certificate in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent
2. Service years in the field: 1 year experience in guest/customer service, or an equivalent combination of education and experience.
3. Knowledge and skills: Strong communication skills when interacting with others; demonstrated ability to effectively interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company./ Proficient in the use of Microsoft Office and Guest Services related System
4. Language: English and Vietnamese
Yêu cầu hồ sơ
- Resume in English with professional photo
- Certificates related to applied position
- Phone: 02973 97 8888 (EXT: 8241) 0919 065 846/ 091 909 6325
Thành lập từ năm 2020, Trung tâm chẩn đoán y khoa Center Lab việt Nam tiền thân là Trung tâm xét nghiệm y khoa Center Lab Việt Nam với sứ mệnh “ Sức khỏe của bạn – sứ mệnh của của chúng tôi” Trung tâm đã đã cố gắng từng bước cải thiện và xây dựng uy tín trong lĩnh vực xét nghiệm và liên kết mở rộng với nhiều đơn vị để cung ứng các dịch vụ hỗ trợ khám và điều trị các căn bệnh phức tạp. Ngày nay biết được ý nghĩa ngày càng quan trọng trong vấn đề chăm sóc sức khỏe cộng đồng, chúng tôi mang lại nhiều dịch vụ như Nhà thuốc, chẩn đoán hình ảnh, thăm dò chức năng và đặc biệt đó là Vaccin… với mục đích chính đẩy nhanh miễn dịch cộng đồng từng bước hỗ trợ cộng đồng thoát khỏi nhiều đại dịch để ổn định và phát triển.
Với đội ngũ Bác sĩ, kỹ thuật viên trình độ cao, được trau dồi chuyên môn có nhiều năm trong lĩnh vực y sinh học cùng sự hỗ trợ bởi các máy móc thiết bị tiên tiến nhất được nhập mới hoàn toàn theo tiêu chuẩn quốc tế chúng tôi cam kết cung cấp dịch vụ với chất lượng tốt nhất, kết quả chính xác nhất. Đến với Trung tâm để trải nghiệm sự khác biệt, hãy để chúng tôi được phục vụ bạn!
Trung tâm xét nghiệm y khoa Center Lab Việt Nam tọa lạc tại số 50-52 Trần Bạch Đằng, P. An Khánh, Q. Ninh Kiều, TP Cần Thơ với đội ngũ cán bộ xét nghiệm chuyên nghiệp có chuyên môn cao và nhiều năm kinh nghiệm trong lĩnh vực y sinh học. Ngoài ra Trung tâm còn sử dụng các loại thiết bị độc quyền với công nghệ tiên tiến, hiện đại để cung cấp cho kết quả chính xác nhất. Center Lab Việt Nam có đủ khả năng đem đến cho quý khách sự hài lòng nhất về chất lượng phục vụ.
Sứ mệnh của CENTER LAB VIỆT NAM là mang đến chất lượng xét nghiệm và dịch vụ chăm sóc sức khỏe tốt nhất. Nói đến CENTER LAB VIỆT NAM là nói “CHẤT LƯƠNG, UY TÍN, CHUYÊN NGHIỆP”
Center Lab Việt Nam chuyên thực hiện các xét nghiệm huyết học, sinh hóa, miễn dịch, sinh học phân tử,...
- Xét nghiệm theo yêu cầu
- Lấy mẫu và trả kết quả tại nhà
- Hợp tác với Phòng khám và bệnh viện
- Hợp tác với Phòng mạch các bác sĩ