1. Main tasks
Research, create, and launch new products and update current products
- Research and analyse current products, customers' needs, trends of tourism products, competitors' websites and products
- Develop new products in Vietnam (GIT / SIC / Series and FIT), thematic tour program (family tours, honeymoon tours, etc.), multi-country and combination tours
- Coordinate with the Quality Control Department to conduct regular product evaluations (in-the-field inspections and reviews of feedback) to review current products
Support and report the information to the Product Manager
- Support the Product Manager in providing training for the Operation, Sales, and Marketing Department on new products and updated products
- Inform and suggest the creation of new products to the Product Manager
- Inform and suggest updates or remove current products based on an analysis of quality control reports and report this to the Product Manager
Support the Sales Department
- Give sales staff advice when they have special requests and difficult requests from clients
- Support the sales staff with tools for selling products more effectively (training about unique selling points of products)
Coordinate with the Operation Department on tour itineraries
- Coordinate with the Operation Department to build and verify the logistic of tours, products and programs
- Recommend the alternative tour options when needed
- Coordinate with tour guides and tour operators to create the most suitable itinerary proposed to clients
Support the Marketing Department with a B2B website
- Update all the factsheets and provide pictures for new products and send them to the Marketing Department to upload on the B2B website
2. Other tasks
- Conduct an inspection tripYêu Cầu Công Việc
1. Competency
- Fluent in English language
- Good knowledge of the Tourism field, Hotel and Tourism Management
- Creative, dynamic, good knowledge about products and destinations in Vietnam, especially Northern Vietnam
- Basic adventure skills such as cycling, trekking, kayaking
- Good analytical, problem-solving and decision-making skills
- Good presentation skills
- Good communication skills & interpersonal skills
- Good computer skills (Excel, Word, Outlook)
- Good planning and organisational skills to balance and prioritise work
- Self-motivated to learn new concepts and participate in new projects
- Characteristics: pleasant personality, positive attitude, open-minded, honest, active and decisive
2. Education
- University: Bachelor's or Master's in Hotel / Tourism / Foreign languages or other related fields
3. Experience
- At least one year of experience in the same positionLaptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Du lịch nước ngoài
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Nghỉ phép năm
An Bình được thành lập ngày 11 tháng 06 năm 2013 bởi nhiều kĩ sư trình độ Đại học, Cao đẳng nhiều năm kinh nghiệm, nhiệt huyết cùng với đội ngũ cán bộ, công nhân viên kỹ thuật được đào tạo trong và ngoài nước có tay nghề cao, luôn sáng tạo trong công việc. An Bình đã và đang là đối tác tin cậy của các doanh nghiệp trong nước cũng như các tập đoàn nước ngoài tại Việt Nam. Với nhiều năm kinh nghiệm gia công cơ khí và thiết kế, chế tạo máy, An Bình chắc chắn sẽ làm hài lòng quý khách hàng.
An Bình luôn hướng tới phương châm: "LẮNG NGHE - THẤU HIỂU - SÁNG TẠO - PHÁT TRIỂN”. Chúng tôi hiểu rằng sự tin tưởng, hợp tác của quý khách hàng có ý nghĩa vô cùng quan trọng đối với sự phát triển và thành công của Công ty. Mục tiêu của chúng tôi là luôn nỗ lực hết mình để xây dựng một thương hiệu uy tín, một địa chỉ tin cậy của mọi công trình nhằm mang đến chất lượng tốt nhất cũng như mang hình ảnh "An Bình" đến gần hơn với mọi đối tác.