Việc làm Công nghệ Du Lịch BestPrice

Cập nhật 07/08/2024 19:31
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Cổ Phần Công nghệ Du Lịch BestPrice
Senior Client Engagement - HCM - TA050
Công nghệ Du Lịch BestPrice
34 việc làm 1 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 27/09/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/10/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 4 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương

Mô tả Công việc

  1. Customer Insight Analysis:
  • Conduct in-depth research on the behaviors, needs, and trends of priority customers through online surveys, customer data, and market research.
  • Propose strategies to develop services and products that cater to the needs of high-net-worth customer segments.
  1. Multi-channel Customer Communication:
  • Develop and execute multi-channel communication plans, including direct marketing (traditional and digital), direct sales channels, cross-platform advertising, and press releases, tailored to specific priority customer programs.
  • Collaborate with relevant departments to create content and visuals that resonate with the priority customer segment, implement and monitor performance, report results, and propose improvement solutions.
  • Manage and control brand image through direct content, mobile banking apps, websites, branch networks, and nationwide Priority Customer Centers.
  1. Digitalization of Priority Customer Services:
  • Develop and implement a digital customer journey for banking services to enhance the priority customer experience through various transaction and online communication channels.
  • Propose improvements to the customer experience and digital solutions to enhance service quality.
  1. Customer Experience Management at Events:
  • Develop customer experience scenarios for offline and online events.
  • Implement plans to internal units and oversee the execution of customer care activities before, during, and after events.
  1. Annual Priority Customer Care Programs:
  • Develop a budget plan, ideate activities, and determine annual priority customer gifts.
  • Implement and control the quality of program activities.
  • Conduct customer experience surveys and evaluate implementation results.

Yêu Cầu Công Việc

  • Bachelor's degree in Marketing, Business Administration, Finance, or related fields.
  • At least 3-5 years of experience in banking, digital marketing, or high-net-worth customer management.
  • Experience in implementing digital marketing campaigns and managing high-net-worth customer segments.
  • Skills in market analysis, customer insight, and strategy development.
  • In-depth understanding of digital trends in the finance and banking industry.
  • Excellent communication, self-learning, project management, and teamwork skill

Benefits:

  • Competitive salary 
  • 13th month salary, year-end bonus… (following Bank‘s policy) 
  • 16 annual leave days.

Thông tin khác

  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công ty Cổ Phần Công nghệ Du Lịch BestPrice
Công nghệ Du Lịch BestPrice Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 1, Số 57 phố Trần Quốc Toản, Phường Trần Hưng Đạo, Quận Hoàn Kiếm

Được thành lập từ năm 2010, BestPrice là một trong những Công ty du lịch uy tín hàng đầu Việt Nam, cung cấp dịch vụ đặt phòng khách sạn, đặt vé máy bay, tour du lịch cho khách trong nước và Quốc tế.

Với mục tiêu cung cấp dịch vụ du lịch chất lượng, tin cậy với giá tốt nhất, BestPrice liên kết chọn lọc với các khách sạn, các hãng hàng không và các đối tác uy tín địa phương nhằm cung cấp đa dạng các dịch vụ, được kết hợp thông minh và tối ưu cho phép khách hàng đặt những chuyến đi hoàn hảo với 

Những nghề phổ biến tại Công nghệ Du Lịch BestPrice

Bạn làm việc tại Công nghệ Du Lịch BestPrice? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công nghệ Du Lịch BestPrice

Công nghệ Du Lịch BestPrice

Click để đánh giá