Tính chất công việc
Full-time
Vị trí/chức vụ
Nhân viên/Chuyên viên
Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)
Đại Học
Yêu cầu kinh nghiệm
Không yêu cầu
Ngày đăng tuyển
12/09/2024
Số lượng tuyển
Không giới hạn
Yêu cầu ngôn ngữ
Yêu cầu độ tuổi
Không
Yêu cầu giới tính
N/A
Kĩ năng
Mô tả công việc
Customer Service Agent will locate at Nefab Bac Ninh factory and manage all customer communication and process the required documents to be able to manage theshipments, orders, and invoices. Customer service agent will also handle customer complaints and create the required reports. This position will report to Customer serviceand logistic Manager of Nefab Vietnam.
* MAIN RESPONSIBILITIES:
- Be the contact window to maintain good relationship with customers, meet or exceed customer satisfaction.
- Process sales orders and invoices.
- Prepare shipping documents.
- Prepare correspondences and fulfil customer needs to ensure customer satisfaction.
- Maintain customer records by updating customer information.
- Resolve product or service problems by clarifying the customer complaint, selecting, and explaining the best solution to solve the problem, expediting correction oradjustment, follow up to ensure resolution.
- Handle and follow up on sales/delivery enquiries, including payment issues.
- Plan, arrange and track delivery schedule.
- Follow up with customer on orders and payments.
- Generate sales, inventory, and other reports.
- Work closely with warehouse team on stock availability and its lead time.
- Any other tasks assigned by the leader as needed.
Yêu cầu công việc
- EXPERIENCE:
+ Experience with ISO standard as a benefit.
+ Experience in Packaging industry (corrugated, foam, wooden or plywood) or related to packaging industry is seen as a plus.
- LANGUAGES: Good at English (both in writing and speaking)
- SKILLS AND COMPETENCES:
- Effective verbal and written communication in Vietnamese and English with customers, suppliers, and all other departments.
- Good quality problem solving and decision-making skills.
- Excellent office software skills (MS Excel and MS PowerPoint)
- High workload capability and can work under high pressure.
- Highly motivated and independent.
- ERP experience is a plus.
- Document Control System (such as Master Control) experience is a plus.
- Working time: Monday - Saturday (Saturday can WFH)
Quyền lợi được hưởng
Attractive salary ; 13th month salary
Xe đưa đón
Shuttle service available to the office
Khác
Working time from Monday to Saturday (2 Sat off)
Công ty cổ phần công nghệ IDT Inc là một doanh nghiệp trẻ, khởi nghiệp ngành công nghệ thông tin với sự lãnh đạo của BOD dày dặn kinh nghiệm cùng đội ngũ nhân viên trẻ nhiệt huyết và đầy sáng tạo. Với tầm nhìn sẽ trở thành công ty hàng đầu trong lĩnh vực công nghệ chúng tôi tự tin hướng tới trở thành hệ sinh thái đa ngành - đa dạng bao gồm product hay outsource. Tại IDT Inc, chúng tôi tin rằng: “Chỉ những nhân viên được chăm sóc toàn diện trong một chính sách đãi ngộ đặc biệt thì mới có thể tạo ra các sản phẩm/ dịch vụ chất lượng tốt nhất, đáp ứng hiệu quả nhu cầu của các đối tác”. Với chiến lược nhân sự lấy nhân viên làm trung tâm, chúng tôi luôn cố gắng xây dựng một môi trường làm việc “Minh bạch – Chuyên nghiệp – Thành tín”. Hãy tham gia với chúng tôi, bạn sẽ tìm thấy giá trị văn hóa đặc biệt tại đây - Môi trường làm việc trẻ trung, chuyên nghiệp nhằm khuyến khích sự sáng tạo cũng như phát triển các tiềm năng khác của bản thân.
Review Công Ty Công Nghệ IDT INC
Công ty có đầy đủ đồ ăn, nước uống. Sếp welcome việc nhân viên đưa ra ý tưởng thay đổi. Lương chính không cao(rv)
Không chuyên nghiệp, bảo là hỗ trợ ăn trưa nhưng bắt đóng tiền (RV)
Mấy cái dự án OT mãi không thấy ra được kết quả gì. Công ty thay nhân sự liên tục (RV)