TikTok is the leading destination for short-form mobile video. At TikTok, our mission is to inspire creativity and bring joy. TikTok's global headquarters are in Los Angeles and Singapore, and its offices include New York, London, Dublin, Paris, Berlin, Dubai, Jakarta, Seoul, and Tokyo.
Why Join Us
Creation is the core of TikTok's purpose. Our platform is built to help imaginations thrive. This is doubly true of the teams that make TikTok possible.
Together, we inspire creativity and bring joy - a mission we all believe in and aim towards achieving every day.
To us, every challenge, no matter how difficult, is an opportunity; to learn, to innovate, and to grow as one team. Status quo? Never. Courage? Always.
At TikTok, we create together and grow together. That's how we drive impact - for ourselves, our company, and the communities we serve.
Join us.
Our SEA Integrated Marketing & Communication team is a dynamic group of creative minds, strategists, and marketing enthusiasts who are passionate about redefining the way people shop online. As a pivotal part of Bytedance's E-commerce Business, we work tirelessly to showcase the innovative potential of our platform, bridging the gap between users and their favorite contents & products. The team's core responsibility is to craft and execute integrated marketing and communications & campaign strategies that resonate with our diverse audience across SEA. We build brand awareness, drive user engagement, and enhance the overall shopping experience.
In this role, you will handle the end-to-end process of conceptualizing, developing and executing IP campaigns under TikTok Shop. You will also conduct data analysis on campaign performance and provide recommendations accordingly.
Responsibilities:
- Assist in conceptualizing, developing, and executing IP campaigns (joint marketing campaigns for single brands), including but not limited to seller IP (such as Super Brand Day), user IP, and creator IP
- Collaborate and coordinate across stakeholders including internal account managers, user research creator managers, and other cross-functional teams (such as marketing teams, public relations, graphic designers, product teams, R&D teams, etc.) to create and optimize activities
- Strong interest in designing creative collaboration proposals, leveraging KOL/influencers and engaging with internal and external parties
- Nurture continuous improvement and innovation to ensure program execution, creating implementation reports, and managing the company's budget effectively and efficiently
- Conduct data analysis on campaign performance (including against order and GMV targets) and offer ongoing recommendations for campaign optimization, such as innovative ideas, partnerships and activations that enhance campaign performance
- Minimum Bachelor's Degree or above
- 3+ years of experience in Internet/e-commerce companies, brands, or ads agencies
- English language proficiency required
- Excellent marketing planning skills with innovative spirit, great logical thinking ability
- Strong executive ability, communication skills, and deliver pressure-resistant and result-driven performance
- Excellent communication and resource integration skills across cross-functional teams
3T được thành lập vào năm 2018 bởi một nhóm các chuyên gia giàu kinh nghiệm trong lĩnh vực Công nghệ thông tin, Ngân hàng và Tài chính, Tiếp thị. Hiện 3T là một trong những công ty Fintech hàng đầu với một số khách hàng lớn trong ngành Tài chính - Ngân hàng.
Tại 3T IT, sứ mệnh của chúng tôi không chỉ dừng lại ở việc cung cấp các giải pháp công nghệ. Chúng tôi giúp khách hàng của mình đạt được mức xuất sắc nhất trong hoạt động để họ có thể tập trung vào những gì quan trọng - hoạt động kinh doanh cốt lõi của họ. Thông qua phạm vi dịch vụ toàn diện của mình, chúng tôi đảm bảo khách hàng của mình luôn dẫn đầu trong bối cảnh công nghệ luôn thay đổi và tối đa hóa thành công chung của họ.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chính sách như BHYT, BHXH, BHTN, …. theo quy định của Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch trong nước và nước ngoài
- Chương trình giao lưu văn hóa của công ty,mở tiệc tùng, lễ hội
- Các cuộc thi năng khiếu như : Ca hát, múa, nhảy
- Tham gia các hoạt động, sự kiện, team building, du lịch nghỉ mát… do Công ty tổ chức;
- Xây dựng đội ngũ (team building)
Lịch sử thành lập
- 2018: Công ty được thành lập
Mission
- Không ngừng theo dõi, duy trì kỹ năng quản lý và hệ thống kiểm soát chất lượng để nhận được sự quan tâm của bạn là một trong những mục tiêu hàng đầu của chúng tôi.