CÔNG TY CỔ PHẦN CQ TDT ASIA ★ 1.7

Hà Nội
200 - 500 nhân viên
CNTT - Phần mềm
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại CÔNG TY CỔ PHẦN CQ TDT ASIA

Công nghệ thông tin
Buôn bán/ Kinh doanh
Tài chính - Kế toán

Việc làm CÔNG TY CỔ PHẦN CQ TDT ASIA

Cập nhật 11/03/2025 11:48
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN CQ TDT ASIA
Business Development Assistant Manager (Logistics Services)
CÔNG TY CỔ PHẦN CQ TDT ASIA 1.7★
3 đánh giá 23 việc làm 37 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 23/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 5 - 15 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Our strategic partner is a global leader in shipping, logistics, and supply chain solutions, combining strong expertise in technology and extensive logistics network to serve customers across a wide range of industries and markets. Our Partner seeks an accomplished Business Development Assistant Manager with experience in the logistics industry. This role is responsible for managing and growing relationships with new clients, as well as identifying new business opportunities to achieve and exceed company sales targets.

Working Location: Ho Chi Minh City or Dong Nai, Vietnam

Job Responsibilities

Business Development:

  • Make monthly BD plan for new target customers. Setup concrete plan for BD and target customer.
  • Make regular visits and sales calls to targeting customers to hear customer opinion and create close relationship with them in purpose of expanding business scales.
  • Attend networking activities to approach new customers for IFF/Project/ WH…services.
  • Propose good logistics solutions that contribute to the customer’s cost reduction.
  • Gather market information.

Costing and Quotation:

  • Identify portion that need offer quotation: receive information/ inquiry of quotation from assigned customers via email, phone…
  • Make costing with BUs and/or procurement. Prepare quotation for customer to obtain the business.
  • Negotiate with the accounts as per price guidelines given, looking to maximize profits.
  • Anticipate tender schedule of the customer and share with concerned party. Report the result and study reason of win/failure.

Customer and Contract Management:

  • Make Sales Handling Instructions (SHI) for secured business. Share SHI to related divisions.
  • Engage when there is any issue relating to quotation for assigned accounts
  • New contract: Prepare draft contract as approved template and get approval.
  • Existing contract: Review contract. Renew or revise contract if required.

Reporting and Other Tasks:

  • Manage and control P/L for assigned customer
  • Review result end of month/ Monitor KPI as set by manager
  • Report monthly about BD calls, times to visit customers, update CRM, …
  • Update market information and competitor’s trend
  • Supervise and support other members in division
  • Understand new project and lead cross function teams to make it succeed.
  • Support managers to develop division capabilities, and identify talents within organization
  • Other tasks as Manager assignment.

Yêu Cầu Công Việc

  • Graduated from university in Transportation, Economics or a related field.
  • Minimum of 3 years of experience in sales roles within the logistics industry.
  • Strong understanding of logistics, supply chain management, economics, trade, and market dynamics.
  • Strong customer relation management and sales skills.
  • Excellent planning, organizational, and supervisory skills.
  • Customer-focused with strong teamwork, communication and problem-solving abilities
  • Strong negotiation, presentation and coordination skills.
  • Proficiency in logistics-related software
  • Ability to work under pressure and achieve sales targets.
  • Excellent English skills (written and verbal).

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: 25 - 45
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN CQ TDT ASIA
CÔNG TY CỔ PHẦN CQ TDT ASIA Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

Năm 2017 đánh dấu sự thành lập của TDT Asia với tư cách là một công ty phát triển sản phẩm CNTT với tầm nhìn cung cấp các hệ thống và phần mềm thông tin tài chính tiên tiến cho thị trường Châu Á nói riêng và thị trường toàn cầu nói chung. TDT nổi bật là công ty duy nhất tại Việt Nam chuyên cung cấp dịch vụ tài chính. nền tảng cho khách hàng B2B của chúng tôi từ các nước phát triển.

Chính sách bảo hiểm

  •  Được hưởng các chế độ bảo hiểm: BHYT, BHXH, BHTN
  • Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
  • Được hưởng bảo hiểm xã hội.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm
  • Party
  • Bóng đá
  • Cầu lông
  • Teambuilding

Lịch sử thành lập

  • CÔNG TY CỔ PHẦN CQ TDT ASIA được thành lập năm 2017.

Mission

  • CÔNG TY CỔ PHẦN CQ TDT ASIA hiểu được các nhu cầu trong xã hội hiện đại và mong muốn kiến tạo một cộng đồng lành mạnh, sáng tạo, sẵn sàng phát triển những đứa trẻ khỏe mạnh, tự tin, hạnh phúc và một tương lai tươi sáng hơn.

Review CÔNG TY CỔ PHẦN CQ TDT ASIA

1.7
3 review

05/08/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Cán bộ nhân viên chỉ nhận 50% tháng lương thứ 13, bàn tán và phán xét nhân viên k có mặt ở đấy

30/10/2024
Web Developer tại Hà Nội

Ban lãnh đạo yếu kém. Quản lý theo cách vô nhân tính. Chính sách tệ và rối rắm.

01/10/2024
Web Developer tại Hà Nội

Đồng nghiệp hòa đồng, thân thiện. Quản lý không thỏa đáng

Những nghề phổ biến tại CÔNG TY CỔ PHẦN CQ TDT ASIA

Bạn làm việc tại CÔNG TY CỔ PHẦN CQ TDT ASIA? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CÔNG TY CỔ PHẦN CQ TDT ASIA

CÔNG TY CỔ PHẦN CQ TDT ASIA

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo