About KiotViet:
KiotViet aims to extend the significant power of technology to every business model in Vietnam and Southeast Asia through our simple and effective solutions. We are committed to creating efficient, convenient products for micro, small, and medium-sized businesses. Over the past 13 years, with a current team of over 1500 people at KiotViet, we recognize that our members are the foundation of KiotViet and a launchpad for achieving a better KiotViet in the future. KiotViet is dedicated to creating a work environment that fosters shared success and responsibilities.
Kiotviet is Vietnam’s largest POS provider, with over 200,000 merchants across various industries. We are expanding into other South-east Asian countries with our POS offerings and are expanding our product portfolio with new offerings in the fintech space.
Responsibilities:
- Develop product content on company communication channels such as Website, Facebook, Blog posts on the website, ...
- Create content for sales promotion to increase the number of customers signing up to try products/services.
- Create attention-grabbing content and attract potential customers on Website/Social channels according to brand personality & tone.
- Conceptualize & implement team communication campaigns monthly/quarterly.
- Find out the needs of customers in the ASEAN region. Work directly with relevant departments to capture insight and paint points in the area
- Update outstanding content trends & apply them to your work.
- Synthesize data on communication channels to effectively evaluate the team's effectiveness on each channel.
- On behalf of the department head, work with relevant parties/partners to resolve some assigned tasks.
Requirement:- Graduated from college or university; Graduated with a major in Marketing, Journalism or related majors preferred;
- Priority is given to candidates with experience in the SaaS field
- Use English fluently
- Ability to write articles and create content in both English and Vietnamese
- Minimum 01 year’s experience in content creation
- Experience in brainstorming, developing concepts, and writing scripts for short-form video content
- Ability to adapt writing style to different tones, audiences, and formats
- Be careful and meticulous in work.
- Experience in community management is an advantage.
Compensations and Benefits:- Negotiable salary;
- Working hour: 8:00 - 18:00 (Monday - Friday); 8:00 - 12:00 (Saturday);
- Enjoy benefits and regimes as prescribed by law (Holidays, social insurance, health insurance...);
- Enjoy holidays, New Year, birthdays, benefits for relatives, year-end parties, and other interesting activities during the year;
- Health care: Annual health check;
- Young, creative, dynamic and teamwork-oriented work environment;
- Training and advancement opportunities at work, career development roadmap.
- Thâm niên với 5 năm hoạt động, BĐS Việt Anh hiện đang có gần 2000 Môi giới có nghề làm việc.
- Kho hàng gần 20.000 Bất động sản đẹp chủ nhà đang gửi bán.
- Văn hóa đặc sắc với tinh thần chính nhân quân tử đã tạo nên sự khác biệt và bền vững tại BĐS Việt Anh,
- Giá trị cốt lõi: Tâm – Tầm – Tài đã tạo ra các nhà môi giới có tâm và có tầm.
- Cơ sở vật chất làm việc đầy đủ và sang trọng hạng nhất, giúp các nhà môi giới yên tâm cống hiến.
- Lộ trình phát triển công danh được xét 6 tháng một lần giúp các nhà môi giới luôn cầu tiến và làm việc hiệu quả.
- Đào tạo chuyện nghiệp, bài bản, cầm tay chỉ việc hàng ngày, hàng tuần. Đây là thế mạnh của Cty về đào tạo môi giới BĐS Thổ cư tại Việt Nam.
Review Bất động sản Việt Anh
Môi trường chuyên nghiệp, lại cởi mở, được đào tạo bài bản khi mới vào công ty. Công việc thu nhập tốt nhưng không ổn định. (fb)
Đào tạo trang bị kiến thức nền tảng cho anh chị em, đáng để tôi học hỏi nâng cao kĩ năng cá nhân, bứt phá thu nhập (gg)
Môi trường năng động trẻ trung, nhân viên đoàn kết, hoà đồng vui vẻ. Có nhiều chương trình đào tạo rất chất lượng cho nhân viên học tập. (gg)