Mô tả công việc
- Manage the daily operations of the projects of Unit.
- Coordinate to co-establish, maintain and lead business relationships with customers, demonstrating the company‘s spirit and values through each job to customers‘ row.
- Manage and maintain team performance and motivate human resources in projects.
- Evaluate achievements and recognize members‘ contributions.
- Manage and maintain the financial efficiency of many projects by monitoring and forecasting profits and costs.
- Collaborate with direct report and supervisors to supervise the implementation of training and quality plan, to allocate and optimize suitable resources and budget to ensure project quality and reach Clients‘ requirements.
- Play a leadership role in identifying business opportunities and selling our value to address client needs.
- Demonstrate high level of knowledge of the client‘s industry, industry trends, client‘s business objectives and market opportunity techniques in developing high quality opportunity plans in support of client and our growth objectives.
- Ensure and maintain smooth communication between the project and the units.
- Keep track of the quantity of assets and facilities assigned to the project and to request for repair if required.
- Prevent and prevent fraud risks and thoroughly handle fraud cases.
- Managing reports and reporting system to evaluate performance.
- Monthly & other BAU reports.
Yêu cầu công việc
- 5+ years’ experience in BPO Operations and Management, with a proven track record of handling large teams and delivering results.
- 3+ years of experience as an operation manager in a BPO environment.
- Fluency in Japanese and English skills (English CERT C1 & Japanese JLPT N1).
- Experience in handling at least 100 FTEs.
- Strong leadership and people management skills.
- Excellent communication and client management skills. Ability to manage relationships with multiple stakeholders.
- Strong analytical and problem-solving skills. Ability to make data-driven decisions.
- In-depth understanding of BPO operations, including KPIs,
- Excellent verbal and written communication skills.
Quyền lợi được hưởng
- During three-month training period the company compensate the housing fee.
- Full social insurance and health insurance.
- Multinational work environment with global clients and expert teams.
- Opportunities to collaborate with leading companies and high-expertise regional/ global teams.
- Thâm niên với 5 năm hoạt động, BĐS Việt Anh hiện đang có gần 2000 Môi giới có nghề làm việc.
- Kho hàng gần 20.000 Bất động sản đẹp chủ nhà đang gửi bán.
- Văn hóa đặc sắc với tinh thần chính nhân quân tử đã tạo nên sự khác biệt và bền vững tại BĐS Việt Anh,
- Giá trị cốt lõi: Tâm – Tầm – Tài đã tạo ra các nhà môi giới có tâm và có tầm.
- Cơ sở vật chất làm việc đầy đủ và sang trọng hạng nhất, giúp các nhà môi giới yên tâm cống hiến.
- Lộ trình phát triển công danh được xét 6 tháng một lần giúp các nhà môi giới luôn cầu tiến và làm việc hiệu quả.
- Đào tạo chuyện nghiệp, bài bản, cầm tay chỉ việc hàng ngày, hàng tuần. Đây là thế mạnh của Cty về đào tạo môi giới BĐS Thổ cư tại Việt Nam.
Review Bất động sản Việt Anh
Môi trường chuyên nghiệp, lại cởi mở, được đào tạo bài bản khi mới vào công ty. Công việc thu nhập tốt nhưng không ổn định. (fb)
Đào tạo trang bị kiến thức nền tảng cho anh chị em, đáng để tôi học hỏi nâng cao kĩ năng cá nhân, bứt phá thu nhập (gg)
Môi trường năng động trẻ trung, nhân viên đoàn kết, hoà đồng vui vẻ. Có nhiều chương trình đào tạo rất chất lượng cho nhân viên học tập. (gg)