Mô tả công việc
Participate in cross- functional meetings to review information received from operational support functions- Training, HR, Quality, WFM, IT- and partner to define action plans that resolve issues and drive continuous improvement.
Provide Activity Report as Team performance report daily, weekly, and monthly basis.
Develop and implement strategies to optimize operational efficiency, including process improvements, resource allocation, and workforce management.
Manage the day- to- day operations and ensure delivery of all client KPIs and targets.
Making sure all team members are actively involved and work closely to achieve team and individual KPIs.
Create a positive work environment through employee engagement; resolve employee relation issues in a professional and timely manner.
Conduct regular one- on- ones with direct reports to review individual performance, and the performance of their team and offer ongoing developmental coaching.
Responsible for monitoring agents in terms of quality and quantity to meet operational requirements from Clients.
Attending to ad- hoc tasks as assigned by the Senior Operation Manager/General Manager or Client.
Attending Weekly Meetings with Clients to share insights and highlights of operations.
Yêu cầu công việc
Minumum 2 years of experience as an Operations Manager or in a similar role.
Fluency in Korean (equivalent to TOPIK 5) is mandatory.
Experience in E- Commerce, Retail is preferred.
Exceptional communication skills, both verbal and written, with the ability to interact effectively with customers, team members, and stakeholders.
Proficiency in English communication is an advantage.
Ability to thrive in a fast- paced and dynamic environment, managing multiple priorities and deadlines.
Excellent analytical and problem- solving abilities, with a track record of driving process improvements and achieving operational efficiency.
Willingness to work a flexible schedule.
In- depth knowledge of contact center operations, including workforce management, quality assurance, and performance metrics.
Strong leadership skills with the ability to motivate and inspire a diverse team.
Quyền lợi
Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm, CLB thể thao
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-18 00:40:02
Công ty Cổ phần Đầu tư Dừa Bến Tre (gọi tắt là Beinco) có trụ sở và nhà máy đặt bên bờ sông Hàm Luông thuộc địa bàn Xã Thanh Tân, Huyện Mỏ Cày Bắc, tỉnh Bến Tre đây là khu vực trung tâm vùng nguyên liệu dừa của tỉnh Bến Tre, đồng thời là đường lưu thông nguyên liệu dừa các tỉnh Đồng bằng sông Cửu long bằng đường thủy và bộ, sẽ là lợi thế rất thuận lợi cho hoạt động sản xuất- kinh doanh các sản phẩm từ dừa của công ty. Bến Tre được xem là thủ phủ dừa của Việt Nam. Thấu hiểu được nhu cầu và giá trị của chuỗi cây dừa đối với cộng đồng, BEINCO đã đầu tư máy móc thiết bị hiện đại phục vụ sản xuất với công nghệ chế biến tiên tiến cho ra các sản phẩm từ dừa đạt quy chuẩn quốc tế, đặt tiêu chí chất lượng sản phẩm và tính tiện dụng để phục vụ cộng đồng trong và ngoài nước.Với phương châm không ngừng hoàn thiện và phát triển đội ngũ nhân sự, BEINCO luôn đánh giá cao năng lực của mỗi cá nhân và luôn hoan nghênh chào đón tất cả các ứng viên có tâm huyết với sự phát triển của ngành dừa Bến Tre nói riêng và ngành dừa Việt Nam nói chung. BEINCO luôn hướng tới việc xây dựng cho đội ngũ nhân sự môi trường làm việc thân thiện, năng động, sáng tạo và tạo cơ hội tốt nhất cho mỗi cá nhân phát triển năng lực bản thân.
Review Dừa Bến Tre(Beinco)
Môi trường làm việc tốt, có nhiều cơ hội để phát triển, vùng vẫy, học hỏi được khá nhiều kinh nghiệm từ người đi trước. (it)
Môi trường làm việc thân thiện, cấp trên tạo điều kiện để học hỏi thêm nhiều kiến thức chuyên môn. (it)