Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Executive Secretary - Thư ký cho Tổng quản lý
MINH GLOBAL
27 việc làm
1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Trợ Lý, Thư Ký
Ngày đăng tuyển:
20/12/2024
Hạn nộp hồ sơ:
15/01/2025
Hình thức:
Giờ hành chính
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Thành Phố Vũng Tàu - Bà Rịa - Vũng Tàu
Mô tả công việc
- Provides secretarial and administrative support to the General Manager, Deputy General Manager.
- Coordinates work with other executive and support staff to ensure a high performance, customer service-oriented work environment
- Types and/or drafts memoranda, correspondence, and other documents and reports often of a highly sensitive and confidential nature;
- Ensures materials and reports for signature are accurate and complete; proofreads and checks typed and other materials for accuracy, completeness and compliance with District standards, policies and procedures.
- Schedules, prepares agenda and meeting materials and types minutes for various meetings.
- Maintains the General Manager’s, Deputy General Manager’s and calendars; coordinates, arranges and confirms meetings.
- Receives telephone calls, providing information and handling issues that may require sensitivity and use of sound, independent judgment.
- Responds to requests for information and complaints, refers matters to appropriate District staff and/or takes or recommends action to resolve the request or complaint.
- Reviews, determines the priority and routes incoming correspondence, reports, requests and instructions; handles or refers matters as directed.
- Acts as liaison in coordinating matters between the General Manager’s Office and other department heads and managers.
- Refers or recommends referral of matters to appropriate departments and staff for action and report.
- Researches and assembles information from a variety of sources for the preparation of reports and correspondence for the General Manager.
- Represents the General Manager’s office and the District on internal committees and task forces and with external groups and organizations.
- Storing and keeping all confidential information
- Preparing monthly operational results for meetings with other hotels
- Taking minutes of Department Heads /Ex.Com meeting as requested
- Performs other duties as assigned.
Quyền lợi được hưởng
- Full benefit as Vietnam law
- Monthly service charge
- Duty meal
- Attractive salary
Yêu cầu công việc
Skill
- · Proficient in the use of Microsoft Office
- · Ability to type 45 WPM
- · Good communications and writing skills
- · Tasks and Project Management
Qualifications
- Diploma in Business or Secretarial Study
Experience
- At least 2 years of secretarial experience, or an equivalent combination of education and experience
Yêu cầu hồ sơ
Please send CV directly to Hoteljob or email: hiring.imperialhotel.vn
Khu vực
MINH GLOBAL
Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Lầu 3, số 140 Nguyễn Văn Thủ, Phường Đa Kao, Quận 1
Công Ty Cổ Phần Đầu tư Phát triển Minh Global là một trong những công ty tiên phong trong việc ứng dụng công nghệ vào lĩnh vực xây dựng, với đội ngũ nhân viên trẻ, nhiệt huyết có thể đón đầu xu hướng công nghệ tiên tiến trên thế giới, môi trường làm việc năng động sẽ giúp bạn phát triển toàn diện trên con đường sự nghiệp của mình.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2019
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành,
Những nghề phổ biến tại MINH GLOBAL
Bạn làm việc tại MINH GLOBAL? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
MINH GLOBAL
Click để đánh giá