Việc làm Xây dựng Thành Đô

Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Cổ phần Đầu tư Phát triển và Xây dựng Thành Đô
Guest Relation Officer/ Nhân viên Chăm sóc khách hàng
Xây dựng Thành Đô
11 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 51
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 51
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 10/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 10/08/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 3
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Điện Bàn - Quảng Nam

Mô tả công việc

Provides guests with assistance at the front desk during the check-in and check-out processes and throughout their stay:
  • Greets guests and processes hotel registration.
  • Develop good open communication and rapport with all guests. Recognize return guests and ensure all guests expectations are met and exceeded at all times.
  • Ensure all guest account details are correct and accurate.
  • Keeps current on hotel accommodations, services and area attractions.
  • Responds to customer inquiries for information.
  • Arranges for services requested by the guest by working with other departments as appropriate.
  • Stays current with developments in the hotel by reviewing and updating the communication log.
Maximizes revenue and cash flow by promoting hotel services and adhering to credit and inventory control processes:
  • Offers guests updates to rooms and promotes hotel amenities, food and beverage outlets and services.
  • Makes reservations in accordance with hotel’s yield management practices.
  • Processes customer credit at check-in in accordance with hotel policy.
  • Identifies and records special billing instruction and notifies Accounting.
  • Follows hotel policy on cash banks – at all times adheres to credit limits and procedures as set down by the Financial Controller.
  • Obtains appropriate approvals and signatures.
Other responsibilities include:
  • Liaising with housekeeping to ensure information is passed on for room requests and special requests.
  • Balances daily cash, transaction postings and credit card remittance at the end of each shift ensuring all information is accurate and without discrepancy.
  • Accepts responsibility for accurately maintaining cash float.
  • Use the Brand technique for answering the telephone.
  • Ensure work area is keep neat and tidy.
  • Keeps abreast with the hotel’s daily banquets, functions and activities.
  • Attends Front Office communication meetings to maintain solid teamwork and a sharing of goals.
  • Maintains policies and procedures to ensure the lowest level of loss is maintained.
  • Adheres to rate restriction periods.
  • Attends any training programs as directed or requested.
  • Accurately processes maintenance requests.
  • Keeps Hotel Manager informed of all problems or unusual matters of significance.

Quyền lợi được hưởng

  • Competitive salary and benefit package
  • Learning and development within Radisson Hotels Group
  • Internal Careers Advancement
  • Company shuttle bus 
  • Uniform & duty meals

Yêu cầu công việc

  • A minimum of 2 years of guest relation experience in international hotel brand.
  • A degree or diploma in Hotel Management or equivalent
  • Fluent in Vietnamese and English language. Additional language is an asset
  • Good communication skills and customer service skills are required.
  • Good operating knowledge of Opera system.
  • Computer literate.
  • A passion for delivering exceptional guest experiences.
  • Well-presented, organized and calm personality.
  • Flexibility to work all shifts including early mornings, evenings, nights and weekends any day of the week

Yêu cầu hồ sơ

CV in English
Khu vực
Báo cáo
Công ty Cổ phần Đầu tư Phát triển và Xây dựng Thành Đô
Xây dựng Thành Đô Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 19, Tòa nhà Pearl Plaza, 561 Điện Biên Phủ, Phường 25,Quận Bình Thạnh, Hồ Chí Min

Thành lập từ năm 1989, đến nay Tập đoàn Tân Thành Đô (New City Group) đã trở thành một tập đoàn kinh doanh đa ngành phát triển mạnh mẽ trong lĩnh vực thương mại, dịch vụ và bất động sản.

- Chủ đầu tư Hệ thống phân phối độc quyền hãng xe cao cấp: Jaguar - Land Rover tại Việt Nam.

- Chủ đầu tư Hệ thống phân phối độc quyền hãng xe Maserati Italia tại Việt Nam.

- Chủ đầu tư Hệ thống phân phối độc quyền hãng xe Volkswagen của Đức tại Việt Nam.

Chủ đầu tư Hệ thống phân phối xe ô tô thương hiệu Ford với 4 đại lý 3S trên cả nước và New City Group cũng đã thiết lập hệ thống Trung Tâm Dịch Vụ: bảo dưỡng, bảo trì và sửa chữa xe ô tô, cung cấp phụ tùng, phụ kiện đạt chuẩn trên toàn Việt Nam. Hệ thống Trung Tâm Dịch Vụ ngoài việc hỗ trợ cho mảng kinh doanh xe ô tô còn mang lại lợi nhuận, giá trị kinh tế và thương hiệu cao cho New City Group.

Từ năm 2005, New City Group mở rộng hoạt động kinh doanh sang lĩnh vực Đầu tư bất động sản nghỉ dưỡng và bất động sản thương mại như: Khu nghỉ dưỡng sân Golf, Khách sạn – Căn hộ dịch vụ cao cấp và Căn hộ bán, Khu du lịch, cao ốc Văn phòng, đầu tư xây dựng và kinh doanh cơ sở hạ tầng, cầu đường, Khu công nghiệp, Khu đô thị mới, Khu dân cư và những hạng mục đầu tư khác.

Với phương châm hợp tác toàn diện và tối đa hóa lợi ích cho khách hàng, New City Group luôn nỗ lực phấn đấu, ứng dụng các công nghệ và tiêu chuẩn tiên tiến mang đến những sản phẩm và dịch vụ hoàn hảo nhất cho khách hàng, khẳng định thương hiệu New City Group ở cả trong và ngoài nước.

Những nghề phổ biến tại Xây dựng Thành Đô

Bạn làm việc tại Xây dựng Thành Đô? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Xây dựng Thành Đô

Xây dựng Thành Đô

Click để đánh giá