Monitor and evaluate customer interactions ( emails, chat, etc.) to ensure adherence to quality standards.
Assess communication for accuracy, professionalism, and compliance with company policies and standard
Identify training or coaching needs and opportunities for process improvements based on evaluation results.
Ensure all customer interactions comply with relevant regulations and company policies.
Maintain accurate and up-to-date records of quality assessments and feedback provided.
2. Reporting and Feedback:
Provide detailed feedback to Customer Success team members on their performance throughout QA score
Prepare and present regular quality reports to management, highlighting trends, insights, and areas for improvement.
3. Process Improvement:
Collaborate with the Customer Success Manager to develop and implement quality improvement initiatives and CS workflow (if any)
Work with cross-functional teams to enhance processes and tools that support customer interactions.
Conduct root cause analysis for identified quality issues and recommend corrective actions.
4. Training and Coaching:
Create and update training materials, including manuals, guidelines, and best practice documents.
Support to coach team members to ensure consistent quality in customer interactions and product knowledgeBachelor's degree preferred (Bachelor of Management of Quality, Business Administration, Economics...)
1+ years of Customer Success Agents experience or 1+ year of QA experience
English: Advanced level
Implementation of corrective action programs experience
Strong computer skills including Microsoft Office, QA applications, and databases
Knowledge of tools, concepts, and methodologies of QA
Solid knowledge in effective usage of data analysis tools and statistical analysis
Plus points:
Quality inspection or auditing experience
Product or industry-related experienceWe offer
Salary range: Negotiate
Performance review and competency evaluation: 2 times per year.
Lunch meal + Parking fees provided.
Annual performance bonus & 13th - month salary: up to 3-month salary (based on your devotion and business efficiency)
Holiday bonus & Company trip
Remote working days: 12 days per year
Annual leaves: 12 days per year
Treatment: annual health check-up at top clinic in VN, weekly shoulder massage treatment, monthly team bonding, annual company trip,...
Training program: ensure to cover product training for all newbie and other training programs according to the Company's policy
Why you'll love working here
Learn product-thinking and customer-centric mindset.
Collaborative and supportive environment
Young and passionate colleagues
Professional and creative office view
Clear & Scientific Agile Framework on the whole company workflow & culture.
Join a dynamic team to design and develop high-performance E-commerce products. Take on ambitious and challenging objectives by contributing to groundbreaking business models in the market.
Flexible working time:
Morning: 8:00 am -12:00 pm (check in from 8:00 am to 8:45 am)
Afternoon: 1:00 pm - 5:45 pm (check out from 5:00 pm to 5:45 pm)
Công Ty CP Đầu Tư SK là đơn vị nhập khẩu và phát triển độc quyền thương hiệu SK Sumikura tại Việt Nam. Kể từ khi thành lập vào năm 2007, công ty đã nhanh chóng phát triển 3 chi nhánh tại các trung tâm kinh tế lớn như Hà Nội, Đà Nẵng, thành phố Hồ Chí Minh, cùng 5000 điểm bán hàng trên toàn quốc.
SK Sumikura là công ty đầu tư và kinh doanh đa ngành: cho thuê kho xưởng, kinh doanh giấy báo và đầu tư tài chính, sản xuất sản phẩm điện lạnh và điện gia dụng như máy điều hòa, máy giặt, tủ đông… Các mặt hàng với xuất xứ từ các nước Asia như Malaysia, Trung Quốc, Việt Nam đáp ứng nhu cầu đa dạng của khách hàng. Bên cạnh ưu điểm về chất lượng sản phẩm, chúng tôi còn chú trọng phát triển dịch vụ hậu mãi, tư vấn kỹ thuật và chăm sóc khách hàng. Đó chính là lý do giúp SK Sumikura nhanh chóng khẳng định được uy tín trên thị trường, và bằng chứng rõ ràng nhất cho điều này đã được thể hiện ở tốc độ tăng trưởng ổn định qua từng năm.