Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
ServiceNow Foundation Manager is responsible for the implementation, operation and maintenance of our company’s ServiceNow platform.
They are expected to contribute to the improvement of business processes through system optimization and user support. He will also be involved in customizing and implementing new features to meet business needs.
■ Details
- You will build and operate IT service management for our company.
Specifically, - Operation, maintenance, and troubleshooting of the ServiceNow platform
- Responding to and supporting user inquiries
- Design and improvement of processes and workflows
- Define and implement requirements for adding new features and customizing
- Data management and reporting, including dashboards
- Regular system monitoring and performance analysis
- Creating Related Documents (User manuals, technical documents, etc.)
- Project management experience is better
- Better if you have experience in managing the progress of members
Cooperation area
Worldwide (Japan, United States, Europe, Greater China, ASEAN, South Korea, India)
Relocation (Depending on candidate):
If the candidate is available to relocate (there may be Tokyo)
Transportation provided: free
*Newly setup company
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor’s degree or equivalent in an IT-related field
- 5 + years of experience in SaaS systems
- 5 + years of work experience (Requirements definition, design, implementation, testing, release, maintenance operations)
- ITIL certification is even better
- Understanding of web technologies such as JavaScript and HTML/CSS
- Familiarity with system integration and APIs is desirable
- Excellent communication and teamwork skills
- English: business level (It’s better if you can speak Japanese.)
- Nationality: Vietnamese
- Image of the person someone seeks
- A person who has consistency and can aim for the overall optimum or the way it should be.
- Those who have good problem-solving skills and can act on their own initiative.
- Those who are willing to continuously learn technical knowledge
- Aiming to improve services from the user’s perspective
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 3,000 - 4,000 USD
Những năm qua, cùng với sự giúp đỡ, hợp tác của Quí vị, sự quyết tâm, nổ lực, phấn đấu không ngừng của toàn thể CB - CNV, CECICO 579 đã và đang phát triển ổn định, bền vững, hoạt động của Công ty mang một diện mạo mới, thương hiệu của Công ty được Quí khách hàng tín nhiệm, chia sẻ cùng cộng đồng vì sự phát triển chung của xã hội.
Với hệ thống các triết lý kinh doanh, tầm nhìn, giá trị cốt lõi, kết hợp văn hoá truyền thống và hiện đại, đội ngũ nguồn nhân lực với tư duy năng động, sáng tạo, đầu tư đổi mới công nghệ, CECICO 579 tin tưởng đã chọn cho mình một đường hướng đúng, thực hiện thành công sứ mệnh của mình, trở thành một tập đoàn kinh tế mạnh, đa doanh, hội nhập và phát triển.
CECICO 579 mong muốn rằng sẽ nhận được sự hợp tác quí báu của Quí vị, sự giúp đỡ nhiều hơn nữa từ các cơ quan, ban ngành Trung ương và địa phương trong những năm kế tiếp.