- Identifying potential suppliers and evaluating their capabilities.
- Participate in negotiations with suppliers to secure favorable terms and pricing.
- Collaborating with various internal departments to contact purchase orders.
- Inventory Management – analyzing demand, purchase and process component inventory.
- Supplier Management – managing current to ensure that orders are delivered by the committed date.
- Cost and Quality Management – enabling access to favorable pricing and conditions whilst maintaining a high standard of quality.
- Other tasks/duties assigned by the Head of Department/ Line Manager.
- Good knowledge of vendor sourcing practices (researching, evaluating and liaising with vendors).
- Good knowledge of OEM/ODM and import practices is a plus.
- Bachelor's degree in business, supply chain management, or a related field (preferred).
- Excellent communication, interpersonal abilities and collaborative attitude.
- Strong organizational and time management skills to handle multiple purchasing order and suppliers.
- Ability to work effectively in a team and adapt to changing priorities.
- High ethical standards and integrity in procurement practices.
ĐƠN VỊ PHÂN PHỐI BẤT ĐỘNG SẢN CHUYÊN NGHIỆP
Tôn chỉ hoạt động của chúng tôi là sự Uy Tín – Chân Thành – Tận Tâm – “YOUR HAPPINESS IS OUR MISSION”
Được thành lập vào cuối năm 2015, CÔNG TY CP DV BẤT ĐỘNG SẢN VIETNAM LAND tiền thân là CÔNG TY CỔ PHẦN BẤT ĐỘNG SẢN EXPRESS đã khẳng định được Năng Lực – Uy Tín và trở thành một trong những Đơn Vị Phân Phối Bất Động Sản chuyên nghiệp hàng đầu tại Thành Phố Hồ Chí Minh nói riêng và thị trường bất động sản Việt Nam nói chung.
Vietnam Land xin được gửi lời cảm ơn chân thành đến Quý Khách Hàng, Quý Chủ đầu tư và Quý Đối tác đã luôn tin tưởng và đồng hành với chúng tôi trong suốt thời gian qua.
Vietnam Land cam kết sẽ luôn cố gắng, không ngừng cải tiến nâng cao chất lượng dịch vụ tốt hơn để đáp lại sự tin yêu của Quý vị.